Steinar h Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Glem Darth Vaders obskøne pustelyder og den lille rotta Yoda. Dette er stjernekrig uten de store stjernene, men med plenty av ildkraft - et taktisk lagbasert skytespill hvor du som anonym klonesoldat leder en liten soldatgruppe i avgjørende og krevende kampsituasjoner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Synes det er verd litt mer enn 7, jeg! Mange halvveis dårlige spill (sett fra en objektiv vinkel) som får 6'ere og 7'ere. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Bra omtale! Lurer litt på hvorfor xbox-versjonen fikk bedre score enn pc på grafikk og multiplayer. Trodde liksom det var der pc pleide å regjere. Lenke til kommentar
Steinar h Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Bra omtale!Lurer litt på hvorfor xbox-versjonen fikk bedre score enn pc på grafikk og multiplayer. Trodde liksom det var der pc pleide å regjere. Du har helt rett i at pc-en regjerer på grafikk, scoren er satt med hensyn til hvor godt utviklerne utnytter maskinvaren de har tilgjengelig. Det vil si at Republic Commando på xbox har bedre grafikk sett i forhold til hvor kraftig maskinvaren faktisk er - og hvordan tilsvarende titler ser ut på den konsollen. Sammenligner du pc-versjonen med xbox-versjonen, er selvfølgelig førstnevnte best. Det samme gjelder flerspiller: det finnes uendelig mange flere og bedre konkurrenter på pc. Republic Commando kommer rett og slett høyere opp på lista over gode FPS-flerspillertitler på Xbox-plattformen, enn den gjør på PC. Komplisert forklaring, men det er en logisk tråd her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 ganske enig.. synd at jeg er ferdig med dette spillet for flere dager siden.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Bra omtale!Lurer litt på hvorfor xbox-versjonen fikk bedre score enn pc på grafikk og multiplayer. Trodde liksom det var der pc pleide å regjere. Du har helt rett i at pc-en regjerer på grafikk, scoren er satt med hensyn til hvor godt utviklerne utnytter maskinvaren de har tilgjengelig. Det vil si at Republic Commando på xbox har bedre grafikk sett i forhold til hvor kraftig maskinvaren faktisk er - og hvordan tilsvarende titler ser ut på den konsollen. Sammenligner du pc-versjonen med xbox-versjonen, er selvfølgelig førstnevnte best. Det samme gjelder flerspiller: det finnes uendelig mange flere og bedre konkurrenter på pc. Republic Commando kommer rett og slett høyere opp på lista over gode FPS-flerspillertitler på Xbox-plattformen, enn den gjør på PC. Komplisert forklaring, men det er en logisk tråd her Ok, da fortso jeg det. Var litt forvirrende for meg. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har spilt igjennom hele spillet og elskte det, dette til tross for at jeg aldri har hatt noen interesse for Star Wars. Likte spesielt lagkameratene i spillet, som også har hver sin artige personelighet. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Genialt spill dette...eneste feilen er jo at det er alt for kort! Ellers skikkelig morsomt Lenke til kommentar
Morjas Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Ble positvt overrasket over dette spillet og likte spesielt samholdet i gruppa. Var en del artige kommentarer her og der. Det jeg synes som trakk ned var at fiendene var for forutsigbare. Man visste nesten hele tiden når man skulle "slåss". Dessuten synes jeg det var alt for lite våpen. Men det som jeg ble mest skuffet over, var at det varte så kort. Kun tre oppdrag, selv om det siste var det klart lengste og kanskje kjedeligste. Konklusjonen er at det var et friskt pust fra de endeløse og halvdårlige Star Wars-spillene, men som varte litt for kort. Endret 7. april 2005 av Morjas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg