Gå til innhold

jeg MÅ skryte av www.recordworld.no

Anbefalte innlegg

jeg har sett mange skryter av sine favoritt nettbutikker her, så da gjør jeg det også,.

for 2 dager siden surfet jeg mange nettbutikker som selger cd'er, lp'er og annet snaks. til slutt fant jeg recordworld. her var cd'ene jeg skulle ha serdeles mye billigere enn om jeg skulle bestilt fra cdon eller platekompaniet.

cd'ene mine(2.stk) kom på den nette sum 255,- med frakt. dette var jeg fornøyd med og bestilte. da jeg kom hjem i dag lå cd'ene klare godt pakket i postkassa. ikke bare var de raske, de sendte fort også!

sammendrag av posetive ting om butikken:

1. veldig billig

2. sender raskt

3. rett hjem i postkassa

4. viser bare varer de faktisk har inne

5. selger alt fra cd'er til lp'er og kasetter

siste ord blir: jeg anbefaler dere virklig å handle her hvis dere vil handle billig, og mota det dere har bestilt raskt!

karakter for butikken: 5/6(ikke 6 pga litt dårlig informering på internett siden. eks: står ikke hvor mye frakt det blir. men hos meg ble det 25,- noe som er MEGET bra)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik du skriver, virker det som om du jobber for dem.

Reklamen stemmer vel heller ikke helt - prøvde søk på de siste artistene som har kommet på handle lista mi, fant kun 1 av de 5 jeg prøvde. F.x ingen treff på William Hut, ingen på Guren Hagen, ingen på Al Deloner, ingen på Heather Nova! Pearl Jam ga et par treff.

(Platekompaniet har flere cd'r av alle disse artistene.)

Lenke til kommentar

hehe, jeg jobber ikke for de.

jeg har ikke sakt noe om at de har cd'er fra alle artister da.

de hadde cd'er og lp'er til alle jeg søkte på(manowar, iron maiden, guns n' roses og ac/dc)

men jeg må si jeg blei skikklig positivt overaska.

det er den eneste nett-musikk shappa jeg har bestilt fra som har levert så raskt!

Lenke til kommentar
Yay! Med en gang noen sier noe om en litt ukjent sjappe så blir man beskyldt for å jobbe der. :ermm:

tenkte akkurat det samme :hrm:

hadde det vært netshop eller komplett, ville man ikke rynke på nesen engang.

edit:

jeg bestilte også cd fra recordworld her om dagen og motok også cd'en etter kort tid(jeg jobber heller ikke i recordworld :roll: )

jeg er enig med det headcleaver sier.

de solgte cd'ene billig og leverte raskt. det var også behagelig og ikke måtte gå lengre enn postkassa for å hente cd'ene(jada, jada, lat som bare det :whistle: )

edit2:

Hehe, jeg vet. Det kan jo ha noe med at det ofte har vist seg å være tilfellet

hehe seriøst? :!:

Endret av Aurgjelme
Lenke til kommentar
det var også behagelig og ikke måtte gå lengre enn postkassa for å hente cd'ene(jada, jada, lat som bare det :whistle: )

Jeg også - derfor jeg skriver liste over alle artister / plater jeg har lyst på, og handler en full bærepose når jeg en sjelden gang er innom en butikk. (I mellomtiden har jeg lastet ned og hørt på musikken i mange uker.)

Lenke til kommentar
De som har blitt avslørt har ofte bare èn post når de skryter av en eller annen ukjent nettbutikk

har jeg bare en post? :D

jeg har alt for mange poster, på alt for kort tid! :whistle:

Jeg også - derfor jeg skriver liste over alle artister / plater jeg har lyst på, og handler en full bærepose når jeg en sjelden gang er innom en butikk

ja, derfor er det skremmende behagli å få de rett hjem i postkassa! :w00t:

men det er faktisk ikke noe preik fra en som jobber i butikken(jeg jobber i elixia ;) )

jeg er oppriktig veldig fornøyd med denne butikken!

:w00t:

Lenke til kommentar
De som har blitt avslørt har ofte bare èn post når de skryter av en eller annen ukjent nettbutikk

har jeg bare en post? :D

jeg har alt for mange poster, på alt for kort tid! :whistle:

Jeg også - derfor jeg skriver liste over alle artister / plater jeg har lyst på, og handler en full bærepose når jeg en sjelden gang er innom en butikk

ja, derfor er det skremmende behagli å få de rett hjem i postkassa! :w00t:

men det er faktisk ikke noe preik fra en som jobber i butikken(jeg jobber i elixia ;) )

jeg er oppriktig veldig fornøyd med denne butikken!

:w00t:

Det var dine antall poster som var poenget mitt :)

Lenke til kommentar
headcleaver: Du lurer ikke oss! Hvem som helst skjønner jo at du har skrevet 3374 poster bare for å få vår tillit, så du kan reklamere for cd-butikken din! Men så enkle er vi ikke!

enig!

Nå har du bare vært og lurt rundt på forumet i et halvt år, og ventet på den riktige stunden å slå til og skryte av din egen nettbutikk!!!!*

slikt vil vi ikke ha noe av her på forumet, for som sagt, så enkle er vi neimen ikke :lol:

Lenke til kommentar

Plagiat!!

Sjekk slagordet de har... :no:

"Where music really matters"

hvem har de rappa det fra?

likheten er slående med

" If music really matters"

som jo er EC sitt slagord ( www.electrocompaniet.no )

Sløvt spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...