Gå til innhold

Tips til bra rogue-dagger rundt lvl 30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor får jeg questen som gir meg Toxic Revenger?

Finnes ikke. TR er en drop (30%) fra en mob i Gnomeregan

Inne i en instance i Gnomeregan?

Ja. Les linken jeg posta i første post, der er det en veldig complet guide på hvordan skaffe den solo på rundt lvl 30 :)

Lenke til kommentar

Ser nå forresten på Thott at den bare har 17% dropchance. Jeg fikk den på mitt femte forsøk.

 

Er du alliance er dette her den enkleste ting i verden. Du løper nedi ett av instanene der (Vet ikke hvordan jeg skal forklare veien, sorry) og hopper ned en 10 etasjer til et rom med flere schvære tagge-hjul (Slike som man alltid finner inni klokker i tegneserier og slikt). Her er fyren.

 

Løp til andre siden av rommet, stealtha selfølgelig og forbi noen gnolls eller hva det nå er. Du kommer nå til Clean Zone. Her, i det ene hjørnet, står 3 Gnome Healers som healer deg når du blir skadet. Pull alle mobs opp hit og drep de mens du blir konstant heala. Easy XP, drops og kills :)

Lenke til kommentar

Toxicen var faktisk ganske elendig for meg - rent bortsett ifra skaden som var ganske grei på lvl30. Men når deg procer så iver den fra seg en DoT som er ganske plagsomt når min hovedtaktikk er Gouge/Backstab. Tar moben skade under Gougen så kommer han til igjen, så DoTs er ikke greie da.

 

Anbefaler dere å få runde SM, så kan dere få tak i daggeren fra Library-bossen samt quest-rewarden ;)

Lenke til kommentar

TR proccer dårlig, men det er en god dagger, dpsmessig. Selv bruker jeg swords, som gir bedre uttelling på sinister strike.

 

Hypnotic Blade er en priestdagger. Trenger ikke +int til rogue. Soloer Doan på ~41

 

Edit: Ikke ta Black Menace etter SM. Dårlig valg. Sword of Serenity er MYE bedre, mer dmg, bonuser, og bedre til sinister strike.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar
@PUG:

 

Der du linker til virker det som det er et quest, mens Blib sier det kun er en drop.

Nei, les det som står i posten jeg linker til :roll: Der er det forklart enkelt og tydelig hvordan du skal komme deg til moben som dropper den (om du er horde). Er sikkert enklere å komme dit som alliance. :whistle:

 

Toxicen var faktisk ganske elendig for meg - rent bortsett ifra skaden som var ganske grei på lvl30. Men når deg procer så iver den fra seg en DoT som er ganske plagsomt når min hovedtaktikk er Gouge/Backstab. Tar moben skade under Gougen så kommer han til igjen, så DoTs er ikke greie da.

 

Anbefaler dere å få runde SM, så kan dere få tak i daggeren fra Library-bossen samt quest-rewarden ;)

 

Jeg tror jeg skal gå over til sverd jeg, har oppdaga at jeg ikke gidder å styre med backstab, er bedre for min spillestil å pøse på sinister strikes (latskap kalles det visst? :p )... Selv om ambush crit'en er ganske fin da, critter på en 450 nå om jeg er heldig (er lvl 32) :w00t:

 

Hva er egentlig fordelene med daggere i forhold til sverd, og omvendt?

 

Daggers:

- Ambush

- Backstab (Ikke noen fordel for meg :roll: )

- Kjappere, så man får poisons på fienden fortere

 

Swords:

- Høyrere dmg, så sinister strike blir mye bedre

 

 

Er det noen flere fordeler med de forskjellige våpenene? :dontgetit:

 

 

Og jeg har ikke helt skjønt det der med SM, er det flere instances der? I så fall, hvordan vet jeg hvilke quests jeg skal ha? Eller lister thottobt opp alle i en av instancene eller hvordan funker det? Jeg er lvl 32, men om jeg får hjelp av flere så kan er det mulig å runde SM? Hvilket lvl bør man være på? :ermm:

 

Jeg fant 4 @ thottbot, er det flere jeg bør ha?

http://www.thottbot.com/index.cgi?q=1013

http://www.thottbot.com/index.cgi?q=1957

http://www.thottbot.com/index.cgi?q=1907

http://www.thottbot.com/index.cgi?q=1956

 

:dontgetit:

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Gjest member-60584
TR proccer dårlig, men det er en god dagger, dpsmessig. Selv bruker jeg swords, som gir bedre uttelling på sinister strike.

 

Hypnotic Blade er en priestdagger. Trenger ikke +int til rogue. Soloer Doan på ~41

 

Edit: Ikke ta Black Menace etter SM. Dårlig valg. Sword of Serenity er MYE bedre, mer dmg, bonuser, og bedre til sinister strike.

toxic revenger proca nesten aldri hos meg.. men når den proca så gjor den det på ambush :ermm:

 

daggern er bra på lvl 30-33 men så må du finne noe bedre...

 

 

sett mange ta Sword of Serenity. en kompis tok den og. tenkte jeg sku ta black menace i og med at jeg kan få tak i gode sverd.. er tynt med gode daggers...

 

EDIT: hehe jeg bruker 2 sverd nu.. en i off-hand som har 2.0 speed. samme som toxicen.. bruker toxic til ambush og da procer den ganske ofte....

Endret av member-60584
Lenke til kommentar
Hva er egentlig fordelene med daggere i forhold til sverd, og omvendt?

 

Daggers:

- Ambush

- Backstab (Ikke noen fordel for meg  :roll: )

- Kjappere, så man får poisons på fienden fortere

 

Swords:

- Høyrere dmg, så sinister strike blir mye bedre

 

 

Er det noen flere fordeler med de forskjellige våpenene?  :dontgetit:

 

 

Dagger eller sverd er et ganske HOT topic for Rogues, selv synes jeg det er en smaksak - du kan gjøre det like bra med en dagger/dagger rogue som med en dagger/sword eller sword/dagger eller swords-only rogue. Det hele balanseres av spillestilen din. Selv liker jeg sinister strike, men har tenkt å gå over til en ren dagger build (og muligens bruke sverd i offhand til jeg finner en bra nok kniv).

 

Velger du de rette talentene, kan ambush være gull verdt. Men som alle vet krever det litt mer av spilleren fordi man må snike seg opp til fienden (som egentlig ikke er noe problem).

 

Sverd + sinister strike er i mitt syn "latskap for rogues", ei krykke for dem som aldri gidder gjøre noe annet enn å trekke en mob til seg og bare stå der og slå og slå. Det er mye mer spennende å jobbe litt for "kill'en". Men for all del.. whatever you fancy, du dreper fint med denne løsninga også. :whistle:

 

Så en videosnutt fra en som spiller ren dagger-rogue (muligens crit-build), og syntes han kverka ting rimelig kjapt! Husker ikke webadressa, men det var linka fra forumet her for ett par dager siden. :innocent:

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
Hva er egentlig fordelene med daggere i forhold til sverd, og omvendt?

 

Daggers:

- Ambush

- Backstab (Ikke noen fordel for meg  :roll: )

- Kjappere, så man får poisons på fienden fortere

 

Swords:

- Høyrere dmg, så sinister strike blir mye bedre

 

 

Er det noen flere fordeler med de forskjellige våpenene?  :dontgetit:

 

 

Dagger eller sverd er et ganske HOT topic for Rogues, selv synes jeg det er en smaksak - du kan gjøre det like bra med en dagger/dagger rogue som med en dagger/sword eller sword/dagger eller swords-only rogue. Det hele balanseres av spillestilen din. Selv liker jeg sinister strike, men har tenkt å gå over til en ren dagger build (og muligens bruke sverd i offhand til jeg finner en bra nok kniv).

 

Velger du de rette talentene, kan ambush være gull verdt. Men som alle vet krever det litt mer av spilleren fordi man må snike seg opp til fienden (som egentlig ikke er noe problem).

 

Sverd + sinister strike er i mitt syn "latskap for rogues", ei krykke for dem som aldri gidder gjøre noe annet enn å trekke en mob til seg og bare stå der og slå og slå. Det er mye mer spennende å jobbe litt for "kill'en". Men for all del.. whatever you fancy, du dreper fint med denne løsninga også. :whistle:

 

Så en videosnutt fra en som spiller ren dagger-rogue (muligens crit-build), og syntes han kverka ting rimelig kjapt! Husker ikke webadressa, men det var linka fra forumet her for ett par dager siden. :innocent:

Ja, du kan drepe veldig fort med dagger-crit build i PvP. Jeg merka det selv i går da jeg slakta en lvl 32 priest ved å stealthe inn på han, ambushe for 450 (fikk critical hit) og sinister strike... Døde på et par vanlige hits etter det. Han rakk ikke å gjøre noe som helst :p Så jeg liker egentlig ambush, spesielt når jeg får cold blood (en lvl til). Problemet er å finne bra nok daggers, som visstnok er ganske vanskelig. Jeg har funnet en ganske bra en, men den har en dot chance, så den ødelegger ganske mye for gouge->backstab. Får kanskje finne en annen dagger :p

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

sword i off-hand mens du har dagger i main?

 

 

det ENESTE som duger er sword i main hand. dagger/raskt sverd i off-hand. skifte til dagger main hand når du går inn i stealth for ambush etc(stancesets)

 

til creeping så er sinsister strike best. backstab i PvE? gouge + backstab er ikke like effektivt som å spamme sinister strike.

 

PvP så kan backstab funke, men hvis du greier å backstabbe motstandern like mange gang som du kunne tatt sinister strike så er karen newb og da sier alt seg selv...

 

backstab gjør mer dmg med talents enn sinister strike, men du kan ikke backstabbe hele tida i PvP. en god spiller vil ikke bare stå der å bli backstabba...

 

selvfølgelig med stance sets så kan du ha en hotkey for å skifte til annet våpen sett med dagger main hand. CS > BS > BS > KS > BS til han er ut av stun også skifter du til sverd igjen for SS ved hjelp av hotkey.

 

dette vil selvfølgelig være optimalt. men da må du specce i backstab talents... og må gi slipp på noe annet igjen...

Lenke til kommentar
sword i off-hand mens du har dagger i main?

 

 

det ENESTE som duger er sword i main hand. dagger/raskt sverd i off-hand. skifte til dagger main hand når du går inn i stealth for ambush etc(stancesets)

 

til creeping så er sinsister strike best. backstab i PvE? gouge + backstab er ikke like effektivt som å spamme sinister strike.

 

PvP så kan backstab funke, men hvis du greier å backstabbe motstandern like mange gang som du kunne tatt sinister strike så er karen newb og da sier alt seg selv...

 

backstab gjør mer dmg med talents enn sinister strike, men du kan ikke backstabbe hele tida i PvP. en god spiller vil ikke bare stå der å bli backstabba...

 

selvfølgelig med stance sets så kan du ha en hotkey for å skifte til annet våpen sett med dagger main hand. CS > BS > BS > KS > BS til han er ut av stun også skifter du til sverd igjen for SS ved hjelp av hotkey.

 

dette vil selvfølgelig være optimalt. men da må du specce i backstab talents... og må gi slipp på noe annet igjen...

Du har så rett!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...