Gå til innhold

Tips til bra rogue-dagger rundt lvl 30


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle tipse om denne tråden på wow-forumene. Bare følg den guiden så får du en ganske bra rare dagger på bare en halvtime om du er heldig :) Jeg fikk den på første forsøk, så jeg var ganske heldig :w00t:

 

Jeg trenger egentlig en ganske kjapp off-hand dagger, noen som vet om noen bra drops eller greie AH-daggere? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=9007

Den dropper i Gnomeregan, er fint mulig å gjør det solo på lvl30

 

edit: må lære meg å lese poster skikkelig, såg ikke linken til daggeren :whistle:

Det var gjerne den han nettopp hadde skaffet seg, men hvorfor ikke ha to ;)

Leste i commentsene at man visstnok ikke engang kan rolle på den om man har en fra før, så jeg tror ikke det går ann med dual toxic revenger :)

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

jeg har toxic revenger på roguen min.. eneste som er dårlig med den er DOT procen dens... ødelegger litt for gouge...

 

men jeg fikk tak i Blade of the Basilisk i shimmering flats.. den dropper av Iron Eye the Invincible(37 elite).. 48 timer spawn trur jeg...

 

bruker den som offhand siden den har mer dmg og samme speed.

 

toxic revenger bruker jeg bare til ambush siden man må bruke dagger på det...

 

main hand har jeg The Butcher og off-hand Blade of the Basilisk :)

 

lvl35 NE rogue :)

Lenke til kommentar

Når du blir i litt høyere lvl må du skaffe deg et sverdt kalt Phantom Blade, det ser noe helt sykt rått ut.

Er mage så jeg bruker ikke sverdet men div. folk i guilden har Phantom blade og må si det tar pusten fra meg vær gang jeg ser det.

 

Edit: Link

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...