Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen måte og komme inn på kanal man er bannet fra ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du bannet fra en kanal, er det vel meningen at du skal holde deg ute av kanalen, menmen.. Hvis det er nicket ditt som er banna er det så enkelt som å skifte nick.. hvis identen din er banna er det bare å skifte ident.. hvis hosten er banna kan det hjelpe å koble til internett på nytt, avhengig av hva slags linjetype du har.. hvis alle er banna, må du gjøre alt på en gang lissom (-:

Lenke til kommentar

Takk for svar

Problemet er at hostnamet uansett blir det samme, uansett hva jeg skriver. Jeg tror den tar noe som ligger i Windows? Når jeg tar /DNS på meg selv finner den alltid det navnet. Tipper det er det som er bannet. Kan vel forandre det hvis jeg formaterer, men DET er vel litt unødvendig. Anyone ??

Lenke til kommentar

Quote:

Dan Hansen skrev (2002-06-28 07:32):

Riktig. Selv savner jeg mange kanaler jeg ikke har tilgang til lenger pga *.no er bannet permanent.

Mengden .no fjortisser og idioter er voldsom på nett.. jeg tror det er flere 10-17 åringer på nett fra Norge enn fra veldig mange andre land, og dermed +b'er mange kanaler *.no...

Lenke til kommentar

Helt sant.

Den engelske xp kanalen på efnet f.eks.

Før i tiden så var *.no +b med meldingen "Spamming and general lameness"...

Det er en fin kanal, med masse lure folk som gidder å hjelpe, men når noen blir sur at akkurat han ikke får hjelp øyeblikelig og begynner å spamme, har ingenting imot det egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...