b-duvaland Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Som topicet sier, er det noen måte? Hostnamet er vel det som er bannet? Finnes det noen måte å komme inn på kanalen, når man bruker mIRC ? Er ganske grønn på dette området :wink: Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Er du bannet fra en kanal, er det vel meningen at du skal holde deg ute av kanalen, menmen.. Hvis det er nicket ditt som er banna er det så enkelt som å skifte nick.. hvis identen din er banna er det bare å skifte ident.. hvis hosten er banna kan det hjelpe å koble til internett på nytt, avhengig av hva slags linjetype du har.. hvis alle er banna, må du gjøre alt på en gang lissom (-: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Skift IP (koble opp og ned med Telenor ADSL og oppringnings modem), bytt nick hvertfall (ellers blir du banna på nytt), bytt IDENT + noe annet også tror jeg. Skal funke så lenge ikke hele hosten din er banna med *. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 finnes det ikke noen plass å skaffe gratis shell-accounts out there? Vet noen hvordan en logger på gjennom et shell ? Litt off topic, men det kan jo hjelpe, for da har man jo et annet hostname Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 cozmic.org leverete ei stond gratis shell. Men trur ikkje dei gjer det lenger. Er lixom ikkje so veldig lønnsomt:P Du kan bruke putty til og logge deg på et shell. søk på download.com Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Takk for svar Problemet er at hostnamet uansett blir det samme, uansett hva jeg skriver. Jeg tror den tar noe som ligger i Windows? Når jeg tar /DNS på meg selv finner den alltid det navnet. Tipper det er det som er bannet. Kan vel forandre det hvis jeg formaterer, men DET er vel litt unødvendig. Anyone ?? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Når jeg skriver "SYSTEMINFO" på commandprompt i WinXP så kommer hostnamet opp øverst, det er dette jeg vil forandre! Lenke til kommentar
sness Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Denne tråden burde vel en av moderatorene slette. Er man bannet så er man bannet. Da skal de ha sin straff. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Et veldig intelligent innlegg må jeg si sness. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 er enkelt nok det! endre navnet på pc'en :smile: -hjalp meg i mine dager som irc-fersking og @jeger :razz: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Har byttet navn på maskinen nå, kommer fortsatt ikke inn Mistenker at de har bannet hele ispen, eller hele Norge. Vet ikke engang hvorfor jeg ble bannet :sad: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 De er ikke altid det er en grunn til at en blir bannet... noen kanaler "says .no to spammers..." og kicker alle med .no fordi vi spammer visst og masse shit... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Riktig. Selv savner jeg mange kanaler jeg ikke har tilgang til lenger pga *.no er bannet permanent. Lenke til kommentar
iGGy Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Dan Hansen skrev (2002-06-28 07:32):Riktig. Selv savner jeg mange kanaler jeg ikke har tilgang til lenger pga *.no er bannet permanent. Mengden .no fjortisser og idioter er voldsom på nett.. jeg tror det er flere 10-17 åringer på nett fra Norge enn fra veldig mange andre land, og dermed +b'er mange kanaler *.no... Lenke til kommentar
pine Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Helt sant. Den engelske xp kanalen på efnet f.eks. Før i tiden så var *.no +b med meldingen "Spamming and general lameness"... Det er en fin kanal, med masse lure folk som gidder å hjelpe, men når noen blir sur at akkurat han ikke får hjelp øyeblikelig og begynner å spamme, har ingenting imot det egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå