abene Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 CCleaner Ønsker du å rydde opp i Windows og optimalisere den? Ccleaner er et gratis program som fjerner midlertidige filer, rester og andre filer som PC-en din ikke lenger trenger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Anbefales! Et lite, ikke ressurskrevende program som rydder forsiktig, men effektivt, opp. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Vil anbefales på det sterkeste... Har brukt det siden jeg sist leste en artikkel om det, ca. et halvt år siden eller noe.. Bruker programmet sammen Firefox, og det fjerner loggen! Det lover jeg... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Er et veldig bra program ja! Første gang jeg kjørte det fjernet det over 100 mb! Det er jo en del til å være ting jeg ikke trenger. Fin å ha hvis du har lite diskplass. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hmm, dette så bra ut. Fjernet massevis av skrot på PC'n min, over 100Mb her også. Veldig kjekt Lenke til kommentar
So|o Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har brukt dette programmet en stund, helt genialt Lenke til kommentar
G Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har det en slags backup-mekanisme som tar vare på slagget en stund til du bestemmer deg for at det er trygt å fjerne permanent? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har det en slags backup-mekanisme som tar vare på slagget en stund til du bestemmer deg for at det er trygt å fjerne permanent? Man får valg om å ta backup av registeret før programmet endrer noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå