TaZ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Sittet på ca.samme selv xp2500@3200 6800LE.. Har funnet ut at det er ingen vits i å oppgradere med unntak av å gå for 6800gt/ultra.. På CPU sida er det alt for lite å hente til at det skal forsvare et utlegg på 2500kr+. Er altid gøy med noe nytt men det smaker alt for mye dessverre.. Hadde Windows 64bit hvert ferdig så hadde det hvert noe anna.. Gjør som jeg og heller vent ca.1 år. Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Her er du ved sakens kjerne. Forbedring kommer ikke uten nytt og heftigskjermkort. Eller tar jeg feil? Beklager dobbel post Hehe, ikke bare dobbel men trippel! Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 venter et års tid da. Får jo altids litt over 9000 poeng i 3dmarks 2003 så det holder til det meste. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Vet ikke helt om jeg tør poste mer. Men den 3dmark testen forteller meg at min Barton 2500 er for puslete. (Den er ikke klokket.) Derfor har jeg vurdert ny HK og CPU. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Vet ikke helt om jeg tør poste mer. Men den 3dmark testen forteller meg at min Barton 2500 er for puslete. (Den er ikke klokket.) Derfor har jeg vurdert ny HK og CPU. ditt 6800le yter dårligere enn mitt 6600gt (hvis du ikke modder det). Jeg tror ikke jeg trenger bedre skjermkort med det første... Ser i en annen post at du mener det er der man henter ting. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Joda mitt 6800LE er moddet med Riva Tuner. Er en av de mange heldige der dette virker bra. Jeg burde kansje klokke CPU`en, men syns at vifta bråker nok. Vannkjøling? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Joda mitt 6800LE er moddet med Riva Tuner. Er en av de mange heldige der dette virker bra. Jeg burde kansje klokke CPU`en, men syns at vifta bråker nok. Vannkjøling? finnes mange gode overklokkingsvifter som er stille. Min f.eks. Arctic Cooling Silent Copper rev. 2 ligger på 18 dB Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Joda mitt 6800LE er moddet med Riva Tuner. Er en av de mange heldige der dette virker bra. Jeg burde kansje klokke CPU`en, men syns at vifta bråker nok. Vannkjøling? Rett skal vel være rett, man modder ikke med rivatuner, man overklokker... Modde er en forkortelse for modifikasjon.. Dette vil si en HW-modifikasjon.. Dermed går man fysisk på skjermkortet og gjør dette... Måtte bare si det om det var en misforståelse ute der.. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Joda mitt 6800LE er moddet med Riva Tuner. Er en av de mange heldige der dette virker bra. Jeg burde kansje klokke CPU`en, men syns at vifta bråker nok. Vannkjøling? Rett skal vel være rett, man modder ikke med rivatuner, man overklokker... Modde er en forkortelse for modifikasjon.. Dette vil si en HW-modifikasjon.. Dermed går man fysisk på skjermkortet og gjør dette... Måtte bare si det om det var en misforståelse ute der.. hvis rett skal være rett, kan man bruke rivatuner til å softmodde 6800le. Man kan åpne inntil 8 ekstra pipelines og konvertere fra 1.5 til 1.6 (i realiteten få et 6800 GT kort). Ikke alle klarer dette naturligvis. Endret 15. mars 2005 av torkelma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå