Gå til innhold

laste ned filmen der onyxia blir drept.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trodde ruined var de første.

 

EN tråd her på HW.no lød jo "Onyxia er slakta" elns. Og det var ruined som hadde gjort det.

Er det mye camping på denne bossen? kunne nesten se slik ut på bildet. ???

Er inni en instance så, nei det er ikke mye camping. Men man må være en raid gruppe, dvs opptil 40 folk for å ha noen sjangse på å drepe henne.

Lenke til kommentar
Ble hun dårligere? Etter at noen hadde drept henne en gang?

 

Har Firelord eller hva han heter kommet nå da?

Er det Ragnaros du mener? Isåfall er han i spillet, men han er visst umulig å ta atm.

Hvertfall i følge de guildene som prøver seg på instancen (Molten Core)

 

Er Onyxia den sterkese mobben i WoW? vist ikke hvem er det, og er det filmer av di og?

 

Ragnaros er sykere...

Lenke til kommentar

I tillegg så er det i følge Blizz bare et fåtall guilds totalt som i det hele tatt har greid å få Ragnaros til å spawne. Etter det jeg har hørt kan bare det å komme til han (Han er final boss i Molten Core eller noe?) ta MANGFOLDIGE timer. Da snakker jeg ikke om 3-4, men såpass mye at man gjerne roterer på hvem som spiller. HSer ut og bruker warlocks til å summone inn andre som kan overta i en periode.

Lenke til kommentar
I tillegg så er det i følge Blizz bare et fåtall guilds totalt som i det hele tatt har greid å få Ragnaros til å spawne. Etter det jeg har hørt kan bare det å komme til han (Han er final boss i Molten Core eller noe?) ta MANGFOLDIGE timer. Da snakker jeg ikke om 3-4, men såpass mye at man gjerne roterer på hvem som spiller. HSer ut og bruker warlocks til å summone inn andre som kan overta i en periode.

er det noen som har filmet ragnaros?

Lenke til kommentar
I tillegg så er det i følge Blizz bare et fåtall guilds totalt som i det hele tatt har greid å få Ragnaros til å spawne. Etter det jeg har hørt kan bare det å komme til han (Han er final boss i Molten Core eller noe?) ta MANGFOLDIGE timer. Da snakker jeg ikke om 3-4, men såpass mye at man gjerne roterer på hvem som spiller. HSer ut og bruker warlocks til å summone inn andre som kan overta i en periode.

er det noen som har filmet ragnaros?

Mener jeg har sett screenshot av Ragnaros da blizzard spawnet den under jugdement day i usa, slutten av Open Beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...