Høglien Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 jeg har en del problemer med at datamaskinen min rebooter seg når jeg skrur på maskine og har kommet inn i windows. kan det være hovedkortet? noen som vet? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 værte borte i det samme en del ganger. Det kan være (hvis vi snakker om ganske ny installering av windows): *Hardwarefeil grunnet overklokking: overklokket for mye? skru ned hastighetene. *Ramfeil: sjekk andre rambrikker *PSUfeil: Rett og slett for lite strøm *Tempfeil: Høy kassetemp? hvis det er snakk om nylige utskiftinger av hardware, og gammel installasjon av windows, er det bare en ting å gjøre....reinstaller. Lenke til kommentar
Høglien Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 værte borte i det samme en del ganger. Det kan være (hvis vi snakker om ganske ny installering av windows): *Hardwarefeil grunnet overklokking: overklokket for mye? skru ned hastighetene. *Ramfeil: sjekk andre rambrikker *PSUfeil: Rett og slett for lite strøm *Tempfeil: Høy kassetemp? hvis det er snakk om nylige utskiftinger av hardware, og gammel installasjon av windows, er det bare en ting å gjøre....reinstaller. har hatt dette problemet siden dataen var ny. måtte kjøre igjennom installasjonen av windows tre ganger før jeg fikk installert maskinen. de to første gangene kuttet den midt i installasjonen og viste blåskjerm. husker ikke hva som sto der da. dataen har funket ganske greit nå i det siste. noen ganger har jeg ikke kunnet kommet inn i windows i det hele tatt. har bare stått å rebootet. har reinstallet tre ganger sia desember. var ny da. Lenke til kommentar
Høglien Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 værte borte i det samme en del ganger. Det kan være (hvis vi snakker om ganske ny installering av windows): *Hardwarefeil grunnet overklokking: overklokket for mye? skru ned hastighetene. *Ramfeil: sjekk andre rambrikker *PSUfeil: Rett og slett for lite strøm *Tempfeil: Høy kassetemp? hvis det er snakk om nylige utskiftinger av hardware, og gammel installasjon av windows, er det bare en ting å gjøre....reinstaller. har hatt dette problemet siden dataen var ny. måtte kjøre igjennom installasjonen av windows tre ganger før jeg fikk installert maskinen. de to første gangene kuttet den midt i installasjonen og viste blåskjerm. husker ikke hva som sto der da. dataen har funket ganske greit nå i det siste. noen ganger har jeg ikke kunnet kommet inn i windows i det hele tatt. har bare stått å rebootet. har reinstallet tre ganger sia desember. var ny da. biosen står på default settings nå. tror kansje det kan ha vært noen problemer det første gangen. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hører jeg at dette burde gå på garanti? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå