perkh Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei, Kunne tenke meg en Shuttle, men har samtidig behov for mye lagringsplass (i.e. to stk. Maxtor DiamondMax 10 300gb). Ser at Netshop tilbyr å bygge en SB81P (den nye Shuttle) med mulighet for to HD + eget skjermkort. Er det virkelig mulig, og er det anbefalingsverdig?? Jeg kan ikke basere meg på å måtte slå av PC'en itide og utide fordi det blir for varmt. Den må kunne tåle å stå på lenge. Blir ikke dette for varmt? Eller bør jeg glemme hele Shuttle-opplegget, og gå for et standard kabinett? Tar imot alle forslag, meninger og kommentarer. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Du kunne kanskje spørre Netshop via mail om dette spørsmålet. Personlig ville jeg gått for et mini-tower, eller midi-tower, slik at det er lettere å holde temperaturen nede, men som sagt: send mail, du får sikkert svar kjapt, har hørt mye bra om det på Netshop! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tja, kommer litt ann på hvor glad du er i støy! Om du ikke er glad i støy mener jeg tu har to alternativer: - Kjøpe minitower (eller midi for den saks skyld..) - Bygge eget! Noe som BeQuiet.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tja, kommer litt ann på hvor glad du er i støy! Om du ikke er glad i støy mener jeg tu har to alternativer:- Kjøpe minitower (eller midi for den saks skyld..) - Bygge eget! Noe som BeQuiet.. Må være litt større enn BeQuiet, siden det er en 512 MB flash-disk (tror det var flash) som HD, og det blir endel mer varme, men det kan bli ganske smått. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har en Shuttle SN95G5, og i den har jeg to disker pluss en stk NEC 3500 DVD-brenner. Dette utvikler litt varme, men ikke at det er faretruende. Jeg har ikke hatt noen problem. Det skal sies at det er en 80 GB sata og en 200 GB IDE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå