AutoExec Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) hoi ohoi, sjekk hva jeg fant.. en gullgruve for folk som bygger PC'er inn i trange rom. Fleksible risere har jeg drømt om lenge http://www.adexelec.com/extenders.htm edit: ny link Endret 15. mars 2005 av AutoExec Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Denne kan bli nyttig! Endel som leter etter sånn tror jeg, bra at noen fant en side med det! Lenke til kommentar
xcase Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 strålende! *gruble på nye casemod-idéer* Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 DÆVN! slik har jeg faktisk lurt lenge på om fantes! Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 men vis du setter på denne apg saken så vil jo skjermkortet dekke for all luften som prossesoren skulle hatt og det eigner seg vel ikke akurat for overklokking men ser fett ut da! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Går sikkert ann å lage "runde" kabler da Også plasserer man bare kortet litt smart.. Utrolig greit om man har en "umulig" mod! Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Bountyhunter(BF:V)' date='19/03/2005 : 00:51'] men vis du setter på denne apg saken så vil jo skjermkortet dekke for all luften som prossesoren skulle hatt og det eigner seg vel ikke akurat for overklokking men ser fett ut da! Tviler nesten litt på at du som kjøper dette tenker så mye på overklokking, her er det vell mer for å få plassen. Men uansett, genial sia. Viste ikke at det fantest slike til agp nejjjj! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 hmmmm hva er det vi ser etter her? riser cards? ka fan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå