brd Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) hei hei. eg har elevens val(å hjelpe noen andre) noen råd om kva eg skal gjøre? eg kan gjøre ka som helst eg er god med data ps:må levere lappen om kva eg skal ha på fredag (18.03.2005) Endret 15. mars 2005 av izoren Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvilke alternativer har du da? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Han kan vel gjøre det han vil tenker jeg, men litt mer info om hva du vil og lignende hadde vært flott! Hva liker du å gjøre? Hva er du flink til? Hva vil du bli? Hva vil du ikke bli? Forresten denne skal vel til skoleforumet? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Lag en actionfilm! Ingenting er så morsomt som å redigere en selvlaget actionfilm! Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Lag en actionfilm! Ingenting er så morsomt som å redigere en selvlaget actionfilm! eg skal gjere noe får andre! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Flyttes til Skole-kategorien. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja lag film. Eller ta noe matriell og bare rediger. Det er forsvarlig nok det. Du kan si at du har lyst å lære kjenne redigeringsprogrammer og deres funksjoner. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hørte om noen som tok med data, x-box, spil, masse mat (mye godteri), madrasser, og sperret for alle vinduene og var der en uke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå