Mr.Man Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Halla jeg søker en god clan. jeg vil si at jeg er ganske god. Dere kan godt sende meg på try først. Mitt virkelige nick er Gekko e-mailen min er: [email protected] Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Ikke for å sutre eller noe slikt, men du kunne jo bare rapportert din egen tråd med "Report"-knappen, slik at de hadde flyttet den for deg! EDIT: Mener altså at du kunne rapportert den forrige tråden du startet i CS-kategorien. Endret 15. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Kan jo være smart å si hvilket spill du spiller da.... , fordi som ikke har sett posten din i Counter-Strike forumet (Eller kjenner deg ). Og definer "god" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Han er sikkert en av de som tror de er skilled hvis de eier public. :-p Lenke til kommentar
Mr.Man Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) jada er du noe bedre. jeg spiller counter strike fornøyd. jeg skrev bare en ny topic her jeg står forstatt på mitt: at jeg er en skilled player og jeg søker clan Ole du veit hvor god jeg er!!! Endret 15. mars 2005 av Mr.Man Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) jada er du noe bedre.jeg spiller counter strike fornøyd. jeg skrev bare en ny topic her jeg står forstatt på mitt: at jeg er en skilled player og jeg søker clan Ole du veit hvor god jeg er!!! Ja, jeg vet hvor god du er . Men både jeg og mange andre her på forumet har sett virkelig gode spillere og kan ikke si at du er i nærheten av dem . Det jeg mener er at de fleste spillere som er gode har spilt et par 3-4år lenger enn deg; du er ikke skilled i den forstand de fleste mener er skilled. Prøver ikke å være slem eller noe, men bare hjelper deg; du vil aldri komme igjennom en try i en god clan. PS: Kan vi ta videre diskusjon på skolen i morgen? Ellers er denne tråden stengt før du kan si skilled . Og awake har kansje et poeng . Endret 15. mars 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) De siste gange forklarer vel hele saken. Skilled er ikke kun å skyte skikkelig i løpet av noen uker. 4-5 år med slikt holder kanskje litt på vei =) Og hoven holdning om kritikk, viser oftest at spilleren vil utvikle seg veldig sakte, ettersom han ikke lærer av sine feil, men lever i en drømmeverden uten like =) (no pun intended) Endret 15. mars 2005 av AciD18 Lenke til kommentar
Mr.Man Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 jeg lærer av mine feil. greit jeg legger meg flat. Ok jeg suger, men det vet dere ikke ennå så jeg søker fortsatt en klan. jeg er ikke en skilled player. Fornøyd hehe Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 vi har kanskje ein Klan til dg -den heiter[teleK] som står får telemark kjerring -vi er to medlemer -vi har ikkje server og nesten hjemeside -har du msn?er du meldem i catch? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ja er det en css klan til meg her eller, er ganske god, er ikke helt noob, men er ikke pro heller, er en skilled noob. Så hvis noen er intereserte i meg, så kan jeg godt ta en tryout. Lenke til kommentar
Mr.Man Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 msn: [email protected] men jeg er ikke medlem i catch det er ikke helt sikkert at jeg blir med i den clanen fordi jeg har fått et annet tilbud jeg skal tenke på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå