Lightning Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Kom over den her og lurer på om det er noen andre som har set den og om dette kan stemme. Link til Best-Buy Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Har vært i kontakt med best-buy nå....viser seg at prisen er riktig, men selgeren på telefonen stilte seg litt tvilende til om dette virkelig vil være lanseringspris fra dem. dessverre går det ikke an å forhåndsbestille....ellers ville jeg vært 1699 kroner fattigere nå Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Er ivertfall en meget overkommelig pris. Når kan vi vente oss PSP i salg? Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Smart selger den for 899,- Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Var ikke noe bekreftet dato....de eneste jeg har sett hittil er vel så langt frem som i juni. Skulle så veldig veldig gjerne hatt den før det. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Smart selger den for 899,- Høres ut som du blander med Nintendo DS nå. De har vel kanskje skrudd opp prisen etter det prisstuntet også? Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Du mener Nintendo DS....det er en helt annen maskin Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvorfor skal alltid europa være sistemann i køen når det gjelder konsoller osv? får vi PSP før afrika? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 2500 er vel ikke noe billig egentlig. Da kommer jeg heller til å importere. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Nå har de tydeligvis forandret prisen....svarte f. Og de bedyret til meg at det var korrekt pris Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Begynner nesten å lure på om de forandret prisen når folk begynte å vise interesse for det....litt suspekt av en butikk å opptre slik. "koster det mye for en PSP?" "1699, nei forresten når du viste interesse for det så blir vi nok dessverre nødt å skru opp prisen litt...la oss si 2500" "kjøss meg der lyset aldri skinner" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå