fotball Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 hei, jeg holder på med et quiz, har fått til en del men mangle fire filmstjerner, hintene er som følger: _N_E_INA (mellomrom)_OL_E (kvinne) C_LI_ (mellomrom) _A_R_L_ (mann) _A_E (mellomrom)BE_K_NS_A_E (kvinne) _YA_ (mellomrom)_H_L_I_PE (mann) jeg lurte bare på om det var noen som har litt mer greie på film som kan være så snill å hjelpe meg Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) _N_E_INA (mellomrom)_OL_E (kvinne)C_LI_ (mellomrom) _A_R_L_ (mann) _A_E (mellomrom)BE_K_NS_A_E (kvinne) _YA_ (mellomrom)_H_L_I_PE (mann) 1. Angelina Jolie 2. Colin Farrel 3. Kate Beckinsale Edit: La til Colin Farrel. Endret 15. mars 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Nummer tre er Kate Beckingsale. Edit: Litt sent ute. Endret 15. mars 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hva med siste mister, da, Ryan Phillipe. Lenke til kommentar
fotball Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Tusen hjertlig takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå