Gå til innhold

Microsoft Natural Keyboard.

Anbefalte innlegg

Heh... skjønner ikke hvordan folk kan være så opphengt i et produkt... hvorfor ikke prøve noe nytt? Blir noe herpa hos meg, så bryr jeg meg egentlig lite i hvor mye jeg likte den, da går jeg bare ut og kjøper det beste på markedet. Mann vet aldri, kanskje du kommer til å like den bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heh... skjønner ikke hvordan folk kan være så opphengt i et produkt... hvorfor ikke prøve noe nytt? Blir noe herpa hos meg, så bryr jeg meg egentlig lite i hvor mye jeg likte den, da går jeg bare ut og kjøper det beste på markedet. Mann vet aldri, kanskje du kommer til å like den bedre?

ikke alle som har råd til det "beste" på markedet vettu! ;)

Lenke til kommentar
Kanskje det kan være et alternativ til det Microsoft tastaturet?

http://www.psdata.no/ps.asp?it=99186&mlevel=011503 til 624 spenn.

kjedelig at du evt. må betale for en mus du ikke kommer til å bruke... men men

et alternativ altså

Forsøkte å gå over til det etter at mitt forige MS gikk dunken, ble til at jeg leta land og strand etter ett nytt.... Er noe "egent" over MS sitt Natural, for min del så må det være MS Natural Keyboard ELITE, vanlig, er ikke det samme (vippinga ligger "bak" på elite og "framme" på vanlig, irriterende)

Ja vet var Elite det jeg hadde også. Har aldri vært borti så digg keyboard før!

Er så synd at de ikke produserer de mer :(

Lenke til kommentar

Hehe, jeg "må" ikke ha det, men, jeg liker dette tastaturet VELDIG godt... :thumbup: Hvis jeg må velge, så hadde jeg ikke kjøpt ett nytt "natural" keyboard. Da hadde jeg nok kjøpt meg ett Keytron KT1000 til 151.- :thumbup: Nest beste tastatur jeg har brukt noen gang.

Annet enn det, når man har brukt ett tastatur i mange år med en så "spesiell" form, så er det nesten som man blir litt knyttet til det. Dog, jeg vil nok ikke lete etter samme skjermen, når skjermen min går dukken av den grunn.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...