gullf1sk Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei! Jeg hadde for en stund siden et sånt Microsoft Natural Keyboard som jeg var veldig fornøyd med. Dette er nå noen år siden, og keyboardet ble ødelagt da lillebroren min klarte å søle saft i det. Noen som vet om noen steder der man kan få kjøpt et sånnt keyboard enda? Eller kanskje et lignende keyboard? Mvh Simen. Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hardware.no har en fin funksjon som heter prisguiden, du kunne vel ikke tenkt på å søke på "Microsoft Natural" der? https://prisguiden.no/produkt/1708 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det tastaturet som det her vises til er i engelsk utgave. Jeg hadde samme problemet selv. Det nærmeste jeg kom var en tastatur+mus-pakke på Netshop. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Uff det nermeste jeg kommer er svensk :I Men det funker kanskje? ÆØÅ ser kanskje litt anderledes ut men ellers stort sett det samme Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 http://www.microsoft.com/products/info/lis...afa8bd&type=ctg Midt på siden her er det to forskjellige delte tastatur. Har selv multimedia tastaturet (eller noe som ligner) Må da være mulig å få tak i ett av disse i norsk utgave. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Sjekk dette: Microsoft® Natural® MultiMedia Keyboard. Står dog ikke om det er med norske taster, men det går jo an sende en mail til MS og spørre kanskje? Eller hva med å ringe/maile Komplett eller en av de andre netshop'ene? Endret 16. mars 2005 av Pengu Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Sjekk dette: Microsoft® Natural® MultiMedia Keyboard. Står dog ikke om det er med norske taster, men det går jo an sende en mail til MS og spørre kanskje? Eller hva med å ringe/maile Komplett eller en av de andre netshop'ene? Ja det hadde kanskje funket. Er bare det å få satt i gang med det da, skikkelig prosjekt jo Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Prøv QXL, dette er ett tastatur som gikk ut av produksjon for en god stund siden... Såeh, lykke til, tror ikke du vil finne dette nytt..... Jeg har lett, måtte kjøpe meg "nytt" på QXL Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 ser ikke ut til at jeg bør være så alt for uforsiktig med mitt Logitech desktop pro fremover ja. musa er slitt ut for lenge sia, men tastaturet holder fortsatt koken selv etter 5 år Kanskje det kan være et alternativ til det Microsoft tastaturet? http://www.psdata.no/ps.asp?it=99186&mlevel=011503 til 624 spenn. kjedelig at du evt. må betale for en mus du ikke kommer til å bruke... men men et alternativ altså Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Så ikke så dumt ut det keyboardet der nei. Litt stiv pris men, det koster å værra kar! Plager meg litt at det er trådløst.. har du hatt noen problemer med at det er trådløst? Er en del keyboard som ikke takler at du trykker ned fler enn 2 - 3 knapper samtidig.. har du merket noe sånnt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Så ikke så dumt ut det keyboardet der nei. Litt stiv pris men, det koster å værra kar!Plager meg litt at det er trådløst.. har du hatt noen problemer med at det er trådløst? Er en del keyboard som ikke takler at du trykker ned fler enn 2 - 3 knapper samtidig.. har du merket noe sånnt? Å ha et trådløst det tastatur har aldri plaget meg. Har dette delte tastaturet: Har hatt det nå i snart 1 år tror jeg og har ikke byttet batter mer en 1 gang. Å trykke 2-3 knapper ned samtidig har aldri vært et problem for meg og kan ikke helt se at det skal være et problem på andre delte tastaturer heller. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg har den i fargen som bildet over viser. Kan ikke si jeg har lagt merke til uggenheter med -3 knapper inne samtidig, men så er ikke jeg sånn ultragamer heller. Var værre med den trådløse musa, var ikke mulig å spille Black & White for den var for treg. Kunne ikke slappe til vesenet mitt. Enda alltid med ett par døde landsbyer og et vesen som ble værre og værre, selv om jeg ville være god Ikke den musa du får med settet på psdata siden jeg nok hadde første versjon og senere ble den ballmusa skifta ut med optisk. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Det høres jo lovende ut i grunn. Musa kommer jeg nok til å hive på sjøen uansett tror jeg, har en annen bra mus. Men jeg mååå ha sånnt keyboard. Lurer på om jeg skal kjøpe gitt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det høres jo lovende ut i grunn. Musa kommer jeg nok til å hive på sjøen uansett tror jeg, har en annen bra mus. Men jeg mååå ha sånnt keyboard. Lurer på om jeg skal kjøpe gitt! Musa kastet jeg også langt til et fint plass. Var ikke noe å ta vare på i det hele tatt. Lenke til kommentar
sterilan Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Hyggelig at jeg ikke er alene om å være avhengig av skikkelig tastatur. Har du sett på Mamoz? Ser ut som dette er 5-pakker. Så har du jo en stund... Se her og her. Endret 17. mars 2005 av sterilan Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Oi, se her ja! Men 5 stk for litt over 1000 kroner? (de sorte) Hørtes mistenkelig fristende ut! Ser ut som de ikke er trådløse heller Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Kanskje det kan være et alternativ til det Microsoft tastaturet? http://www.psdata.no/ps.asp?it=99186&mlevel=011503 til 624 spenn. kjedelig at du evt. må betale for en mus du ikke kommer til å bruke... men men et alternativ altså Forsøkte å gå over til det etter at mitt forige MS gikk dunken, ble til at jeg leta land og strand etter ett nytt.... Er noe "egent" over MS sitt Natural, for min del så må det være MS Natural Keyboard ELITE, vanlig, er ikke det samme (vippinga ligger "bak" på elite og "framme" på vanlig, irriterende) Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har faktisk et slikt Microsoft Natural tastatur liggende. Helt grusomt å skrive på. Masse kaffe flekker er det på den åsså. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har faktisk et slikt Microsoft Natural tastatur liggende. Helt grusomt å skrive på.Masse kaffe flekker er det på den åsså. Vanesak..! Hvis det funker, så kan du få lov til å sende det til meg..... kan betale portoen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå