Gå til innhold

Test: Lite-On LTR-40125S, jeg overklokka den til LTR-48125W

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fullført en 12 sider lang test av Lite-On LTR-40125S. For å gjøre det enda bedre "overklokka" jeg den til en Lite-On LTR-48125W 48X CD-Brenner.

Lurer du på å overklokke din Lite-On CD-Brenner? Sjekk ut http://forum.cdfreaks.com gå til Lite-On forumet, der vil du finne en del tråder øverst som sier hvilke modeller som kan overklokkes og hvordan du gjør det, men hold tunga rett i munnen :smile:

Testen har jeg brukt 3 uker på og over 100 tomme CD-Plater på, les den her:

http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=79

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

helt rå test du har utført.

Angående testen av CD-media, så kunne jeg ikke se at du hadde testet Memorex 80min 24x certified, du hadde kun brukt de til å vise hvor lang tid det tok å brenne med forskjellig firmware.

Hvordan er kvaliteten på Memorex 80min 24x certified kontra TDK RefleX 24X certified 80min, TDK 12X certified 74min, Ritek 32X cerified 'J' Type media?

Et siste spørsmål, hvor kan man få tak i Ritek 32X cerified 'J' Type media her i Norge, må en handle på nett i et annet land eller?

Du gjør et sinnsykt perfekt arbeide på forumet på CDfreaks.com, du skal ha all honnør for det!!!

Lenke til kommentar

Joda, mye jobb på cdfreaks forumet/cdbrenner testing(sånn ca 90% av fritida).

Memorex 24X: Kommer alt ann på hvem som produserer dem: Har sett memorex 24X av disse produsentene:

Ritek "J" type media: Meget bra, help opp til 48X brenning.

Prodisc: Bra helt opp til 40X brenning

MPO: ok opp til 32X brenning

TDK 24X: Er vanligvis TDK produsert eller Taiyo Yuden produsert. Begge disse typene er bra help opp til 48X brenning.

TDK 12X: de som er produsert av TDK er møkk mens de som er produsert av Taiyo yuden er bra opp til 24X brenning.

Ritek selges ikke som ritek i Norge, her er noen merker som KAN være produsert av ritek: Traxdata, Arita, rimax, TDK, waitec.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...