Gå til innhold

Spørsmål om Zalman CNPS7000B-Cu..

Porsta

Anbefalte innlegg

Jeg skal montere Zalman CNPS7000B-Cu(Link). Men jeg har hørt at mange har hatt problemer med monteringen.. Er det noe jeg bør være klar over? Har hørt at feste kan løsne og at den faller av, er det sant eller bare rykte? Går det fint å transportere daten med denne?

Som dere ser har jeg ikke så mye peiling... :blush:

Endret av Porsta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt denne selv, det er litt å skru for å få den på plass. Tviler på at noe kan ryke.

Man bør passe litt på CPUen hvis det er en XP modell. Noen har klart å ødelegge kjernen. (ikke spør meg hvordan de klarte det).

Etter en stund kan du gjerne skru litt på igjen, sånne skrue saker har en tendens til å løsne litt.

Lenke til kommentar
Jeg skal montere Zalman CNPS7000B-Cu(Link). Men jeg har hørt at mange har hatt problemer med monteringen.. Er det noe jeg bør være klar over? Har hørt at feste kan løsne og at den faller av, er det sant eller bare rykte? Går det fint å transportere daten med denne?

Som dere ser har jeg ikke så mye peiling...  :blush:

Hei.

Kommer an på hovekortet ditt. Ikke sikkert det hjelper deg, men på mitt socket 478 var det en enkel sak å montere. Vil nok sjekke skruene som nevnt jevnlig. Maskinen blir selvfølgelig tungre. Hos meg skal den stå i ro, men skal du drive å bære den med deg, må du være litt mer forsiktig.

:thumbup: Shonah

Endret av Shonah
Lenke til kommentar

Den veier jo relativt mye, så om du skal hive PC'en i bilen og tute avgårde på LAN o.l. ville jeg anbefalt å tatt den av. Men å bare flytte PC'en litt rundt i huset o.l. er ingen fare :)

Eneste problemet jeg støtte på under monteringen på socket 754 var at rammen tok borti kjøleren. Men det var 1 mm, så jeg lirket bare kjøleren på plass. Funker fint :thumbup:

Var litt stress med montering siden jeg måtte skru hovedkort løst fra kabinettet for å feste ting og tang på undersiden etc. Men var verdt arbeidet :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...