danno_O Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg gikk fort forbi 7-11 i Lillehammer i går å øynene mine falt naturlig bort på brus-skapet. Der står den å venter på å bli prøvesmakt, så jeg smeller opp døra i ekte cowboy-stil å griper etter Solo med jordbærsmak. Jeg betaler, går ut, skrur av korken og hva kjenner jeg? En norsk-produsert nykommer som smaker godt! Jeg mener at den smaker som det røde på Frisk-isen. Noen andre som har noen meninger om denne nyheten? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 har ikke smakt den... *løper på butikken * Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Velvel. Så god var den ikke.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Kjøpte denne igår. Og den ser jo faktisk god ut. Men, etter min store fortvilelse er den ikke særlig god som jeg hadde trodd. Kanskje den smaker bedre om sommeren, skikkelig kald med isbiter i? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Kanskje den smaker bedre om sommeren, skikkelig kald med isbiter i? Hyyyyl sommer! Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 den smaker godt i starten, men så kjenner du ettersmaken komme snikende inn på deg som *uttrykk - finn på sjøl, er for trøtt* og da kjenner du hvor rævsvette den smaker! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg syns ikke den smakte jordbær i det heletatt... Smakte det hvite bittre i appelsiner spør du meg.. I USA har de god jordbær brus, men for at Solo skal kalle denne brusen for jordbær smak elns, bør de forbedre smaken DRASTISK! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 har ikke smakt den... *løper på butikken * har vert på butikken nå... synes den var dritgod Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 da kjenner du hvor rævsvette den smaker! Hvordan vet du hva rævsvette smaker? Lenke til kommentar
nord Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 fikk smake hos en kompis her om dagen, ble jo sjokkert...var jo bare kullsyre.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Kanskje de hadde glemt å ta oppi jordbærsmaken, og væsken :S Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 fikk smake hos en kompis her om dagen, ble jo sjokkert...var jo bare kullsyre.. Enig med du. Smakte ingenting. Virka som om appelsin og jordbærsmaken overgikk hverandre slik at det ble nøytralt. Den var fæl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå