Hanzo Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Joda, jeg er en av de stakkarane som virrer rundt på joggeskoa enda i Azeroth, til tross for at jeg har vært lv40 noen timer nå. Jeg har vel rett over 20g, men trenger jo altså 72 for en skikkelig tiger (har alt riding skill). Men det går treigt, forbannet treigt! Noen som har et bra tips til hvor jeg kan gå for å kverne ut noen gull i timen? Rebel champ i Strangletorn er det beste jeg har funnet så langt, noe som har bedre tips? Er foresten skinner og leatherworker om det betyr noe. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Om du har mange skins eller leather av god kvalitet er vel AH din venn? Eller om du kan lage ting folk har lyst på ... Men det går vel mer av råmaterialer enn ferdige produkter. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ta turen opp i graveyard instancet i Scarlet Monestary og begynn grindinga. Vet ikke hvilken klasse du er. Men dersom du er Rogue, så kan du lett stealthe forbi alle de usle level 30-32 elitene, og komme ut til selveste gravplassen. Der er det flust av level 30-31 ikke elite spøkelser som hver dropper mellom 3 og 6 sølv, pluss en del silke som kan selges i 20x bundler for 45 Sølv. Dropper også noen grønne items i ny og ne, og plenty av vendor trash. Oppe i Hillsbrad er det en del troll sørøst for Aerie Peak som gir bra xp og dropper en del mageweave som også kan selges dyrt på AH. I Badlands er det vistnok en gullgruve i å grinde rock elementals og selge steinen på AH, men det er som oftest mange andre som har samme tanken. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg er 36 og har ikke penger nok til og få mount i level 40. Hvor er det bra og dra i min level? Lenke til kommentar
AntatraCK Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva har dere egentlig brugt gulle på da?, jeg er lvl 34 nelf hunter, og jeg har nesten penger til mount. Dere har vel kjøpt lit på AH, det er der det meste med penger går ut. Jeg har bare kjøpt en bue der, tror ikke det er så lurt å svi av penger der hele tiden, det er alltid et bedre sverd etc. å kjøpe der. Jeg holder meg som regel til det mobs dropper. Det sparer du sykt med penger på Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Looter alt som dropper, og skinner alt jeg kan skinne, er nå oppe i 52g og jeg er level 36, starten av levelet. Tror jeg kommer til å suse rundt i enten Dustwallow Marsh (Masse lær osv.) eller Feralas, kanskje det blir noe Scarlet Monastery raids og =p Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Da er jeg oppe i en rundt 62g, så med litt flaks blir denne tigeren min iløpet av dagen. Stone Elementals i badlands ga ikke rare penga synes jeg, det som jeg vel har hatt mest flaks med har vært å grinde skillpadder med Theramor. De dropper tidvis noen speckle skjell greier som gir 10s, pluss en del annet snadder. De gir thick leather som jeg kan benytte til å lagge headband som jeg selger greit av. Tror jeg tar turen innom der når jeg kommer meg hjem idag Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 De andre i guildet mitt er så bitre fordi jeg er warlock og slapp å betale en dritt for mount... Men som det nevnes er nok råmaterialer eller evt. ting som er laget på veldig høyt leatherworking skill-lvl veien å gå. En jeg kjenner er godt og vel artisan i leatherworking og han kan lage en del fete Dragonscale items som han stort sett får 5-10g for på AH. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 De andre i guildet mitt er så bitre fordi jeg er warlock og slapp å betale en dritt for mount... Men som det nevnes er nok råmaterialer eller evt. ting som er laget på veldig høyt leatherworking skill-lvl veien å gå. En jeg kjenner er godt og vel artisan i leatherworking og han kan lage en del fete Dragonscale items som han stort sett får 5-10g for på AH. Du må jo betale 1soul stone pr gang du skal summone den, og soulstone blir ikke "stacket". Altså 5 steiner = 5slot borte i baggen Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 De andre i guildet mitt er så bitre fordi jeg er warlock og slapp å betale en dritt for mount... Men som det nevnes er nok råmaterialer eller evt. ting som er laget på veldig høyt leatherworking skill-lvl veien å gå. En jeg kjenner er godt og vel artisan i leatherworking og han kan lage en del fete Dragonscale items som han stort sett får 5-10g for på AH. Du må jo betale 1soul stone pr gang du skal summone den, og soulstone blir ikke "stacket". Altså 5 steiner = 5slot borte i baggen Nei, det koster ikke en dritt bortsett fra en 7-800 mana og noen sekunder. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Fikk fatt i "Big Vodoo Mask" resept til 220 Leatherworking fra en guild-kamerat igår, vil tro denne går for endel? http://thottbot.com/?i=3943 burde vel gå for iallefall 1g? En ting til. Skullsplitter trollene, noen som vet om disse er lette til levelen de er, 39-41? Jeg er 37 nå, ser ut til at jeg må grinde èn level pga. det er umulig for meg å queste nå. Endret 17. mars 2005 av Artex Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Grinde Elder Mistvale Gorillas i Stranglethorne Vale, de dropper Coarse Gorilla Hair som selger for 60 sp til vendor og du kan skinne de. 10 stk heavy leather selger for 20-45 sp i AH, og er du iherdig blir det både xp og mye leather av dette. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 kan du lage green whelp scale armor? green whelps er lvl 33 til lvl 36 ca i swamp of sorrows, droprate på greenwhelpscale er 25%. For å lage en slik armor jeg nevnte trenger du 4 green whelp scale, 8 heavy leather og 2 silken thread. Jeg laget tre slike og la ut for auksjon på AH, jeg satte prisen på alle tre til 1g 10s per stykk, på mindre enn 8 timer var alle vestene solgt. Lettjente penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå