- mOtz^ - Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Uff, hehe, mye greier her nå. Har aldri holdt på med routeren min før heller, så det er mye nytt å sette seg inn i nå. ...men jeg prøver videre, takker for hjelp så langt, gir svar om jeg finner ut noe. Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvis du ikke har mulihete til å legge inn public ip i ftp serveren, må du nok inn på routerene og trykke. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Men la oss ikke droppe det nå. Jeg skjønte dere hvertfall, både Panter og EskimoBob, så jeg skal prøve videre.Men trenger man noen ekstra programmer på xbox en for å kunne gjøre dette? Ok, men det er altså besvart flere ganger, dashboard som Evox og Avalaunch med flere har ftpserver innebygd og det er alt du trenger på Xboxen for å få det til. Det er ingen problem å få tilgang utenfra selv om du har en lokal IP på Xboxen. Sjekk i en nettverk-forumkategori, er helt sikkert mange mange tidligere tråder om det der. Les også her, står svært mye info: http://www.portforward.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå