colman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har internet fra NGT og Nettopia 3351 ruter. har åpnet porten 9010 tcp og udp i NAT og den andre listen til ruteren, har også åpnet alt en stund uten at det hjalp. Har windows XP SP 2, deaktivert firewall. Norton Antivirus 2005 og Giant Antispyware. Er det noen av disse programmene som sperrer for porten? Har lett etter svar lenge men jeg klarer ikek å finne noen løsning. En stund virket port 9010 tcp eller udp, men nå virker den ikke lengere, tror ikke jeg gjorde noen innstillinger da den forsvant. Håper på en snarlig løsning Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Mener at det er brannmur i Norton Antivirus 2005??? Kent Lenke til kommentar
colman Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Det er det og jeg tror jeg har åpnet porten der også. Noen ganger kommer den opp og spør om jeg vil tillate trafikk på denne port. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Min erfaring er at det kan være litt leit å konfigurere Norton. Forsøk å slå av Norton (brannmur delen), og prøv i på nytt... Kent Endret 15. mars 2005 av BlackDeath Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Start - Run/kjør - ipconfig Har du fått ny IP av routeren? Slik at trafikk på porten blir forwardet til en IP som kanskje ikke er i bruk lengre. Sjekk det. Lenke til kommentar
colman Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Tror det var ny IP. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Bare hyggelig. Det hender jo routeren spytter ut noen nye IPer, så da går jo hele oppsettet omtrent i dass, slik at man må inn og forandre på destination IP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå