asad Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg vet at datakjeden ligger der, men hva heter den andre sjappa? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Digital Impuls,den kan jeg anbefale på det sterkeste! Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Digital Impuls,den kan jeg anbefale på det sterkeste! var der netopp og kjøpte det jeg skulle ha Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 meget bra.... jeg har merket at de er noe dyrere en komplett på visse ting,men jeg betaler heller litt ekstra hos ålreit folk som har skikkelig peiling.... Komplett får fler og fler idioter bak disken... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Pleier også å bruke digital impuls istedenfor komplett... de har litt mindre vareutvalg og omtrent de samme prisene. (parhelia-kortet mitt kostet det samme begge steder feks). dessuten slipper jeg hele den j**** køen som ALLTID er hos komplet.. det er iriterende å stå så lenge i kø for å kjøpe noe der... de er jo mye mer serviceinnstilt enn de på komplett også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå