Pysj Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Gjør mobilen usynlig Aram Bartholl har funnet opp en metode som usynliggjør mobiltelefonen din totalt, ganske enkelt ved å putte den i en tilsynelatende harmløs liten pose. Les artikkelen her Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hmm, hva er nytt? Skjønte ikke helt det. Det blir jo det samme som å dytte mobilen ned i en sokk å si at du ikke kan se den Lenke til kommentar
SirBoo Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Har du egentlig lest artikkelen? Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hmm, hva er nytt?Skjønte ikke helt det. Det blir jo det samme som å dytte mobilen ned i en sokk å si at du ikke kan se den Telefonen blir usynlig for Operatøren din osv! Den kan heller ikke spores, når den ligger i denne posen, (skal vi tro artikkelen) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 ...en enklere måte hadde vært å slå den av...billigere er det også. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 ...en enklere måte hadde vært å slå den av...billigere er det også. He he... Helt enig!! En ganske latterlig nyhet om du spør meg Lenke til kommentar
tbone Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Et "must" for Tveita gjengen :-) Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 ...en enklere måte hadde vært å slå den av...billigere er det også. Man kan fortsatt spore telefonen selv om den er avslått. En telefon gir altid fra seg elektromagnetisk støy, selv om den er avslått. Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ta ut batteriet da... Menne atte hmmmmm...... blablablablablabla. uhhmmm øhhh. Ja Joa. Kan vel sikkert funke det ja! Menne uansett har ihvertfall ikke jeg tenkte til å kjøpe en J"#% pose til å telefonen i. Har den heller i lomma å risikerer å få kreft i balla. menmen.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ulempen er jo at personer som stjeler mobiltelefoner bare kan kjøpe slike poser ogt stappe mobilene i posene, så er mobilene umulig å spore. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ulempen er jo at personer som stjeler mobiltelefoner bare kan kjøpe slike poser ogt stappe mobilene i posene, så er mobilene umulig å spore. Eeeeller, som sagt tidligere i tråden, bare slå dem av... Ser ikke poenget med denne posen da den gjør samme effekt som å slå av mobilen. Mobilen kan ikke bli sporet, mobilen kan ikke bli brukt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ulempen er jo at personer som stjeler mobiltelefoner bare kan kjøpe slike poser ogt stappe mobilene i posene, så er mobilene umulig å spore. Hva er vitsen med å stjele en telefon om du bare skal ha den liggende i en pose hele tiden? Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Endelig kan jeg komme meg fra drapsstedet uten å bli sporet. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ulempen er jo at personer som stjeler mobiltelefoner bare kan kjøpe slike poser ogt stappe mobilene i posene, så er mobilene umulig å spore. Hva er vitsen med å stjele en telefon om du bare skal ha den liggende i en pose hele tiden? Sende den til kjøpere utenfor landet for eksempel. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Telefoner kan da spores uansett hvor de befinner seg? Tviler på at noen gidder det, men, men... Nok OT nå. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Egentlig ikke så nyttig, men men Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ulempen er jo at personer som stjeler mobiltelefoner bare kan kjøpe slike poser ogt stappe mobilene i posene, så er mobilene umulig å spore. Eeeeller, som sagt tidligere i tråden, bare slå dem av... Ser ikke poenget med denne posen da den gjør samme effekt som å slå av mobilen. Mobilen kan ikke bli sporet, mobilen kan ikke bli brukt. mobilen kan altid bli sporet uansett derfor det er vits med pose men syns det er litt liten vits med pose hvis du ikke kan bruke å ringe med den når den er i posen...menmen noen som vet prisen på den? og hvor den kan skaffes hen? greit å ha når jeg skal ut å rane Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Så vidt jeg forstår ut ifra siden til produsentet er dette et prosjekt og eksperiment, ikke et salgsobjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg