Diggdigg Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Noen som kan forklare hvordan man gjør dette, gjerne anbefale et (gratis-) program som lager mp3 av lydsporet f.eks fra en konsert DVD? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg lurer på nesten akkurat det samme, bare at det er et PS2-spill Endret 15. mars 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg bruker et program som heter DVD Audio Extractor. Veldig enkelt program, men det er ikke gratis for mer enn i 1 maaned. Anbefales uansett paa det sterkeste: http://www.castudio.org/dvdaudioextractor/ Btw! Mp3 er et utdatert format, bruk heller ogg. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Btw! Mp3 er et utdatert format, bruk heller ogg. Ja! La oss kode til et format som ikke kan brukes til annet en lyd på en PC!! Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Når sannt skal sies så kan vel ogg spilles fra i mange av de nyste mp3 spilerne åsså Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Når sannt skal sies så kan vel ogg spilles fra i mange av de nyste mp3 spilerne åsså Ikke mange i forhold til de som kan spille mp3, 10% maks kanskje? AtW Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 jaja ikke vits å diskutere det mer, men andre gratis programmer? Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har brukt dvd decrypter og besweet for å kopiere dvd lyd til mp3. Begge programmene er gratis. Litt knotete, men går greit - www.doom9.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå