lenny25 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har en Logitech MX510 mus som er under ett år gammel. Den høyre museknappen er ødelagt og må trykkes hardt inn for å fungere. Musen er brukt normalt og har ikke falt i gulvet. Kan jeg reklamere og kreve ny mus?? Bør dette gå gjennom webshopen eller Logitech? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Datautstyr har normalt en garangti på 2 år, og så vidt jeg vet går dette via butikken der du handlet utstyret. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Garantitid kan variere sterkt, men du har reklamasjonsrett i 2 år på en mus. Altså norsk forbrukerkjøpslov dekker deg. Om du mener at musa er brukt normalt av deg, ikke fallt i gulvet eller noe som helst, så vil jeg si at ja, du har mulighet til å reklamere. Men det kan godt hende at butikken setter seg på bakbeina, så du får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg kjøpte min Microsoft Intelli 4.0 Explorer på komplett og sendte den inn i forrige uke siden venstre knapp ofte ikke reagerte på 3-4 trykk så fikk svar i går at den ble erstattet med en ny Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 At høyre museknapp på mx510 blir slitt er like vanlig som at ledningen på intelli 3.0 får dårlig kontakt dessverre :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå