DrErling Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg vedder 5 lakser på at en mann med caps og trønderbart vinner Iditarod i år! Noen som tørr vedde imot?? http://www.iditarod.com/raceupdates/racetop.php DrE Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Haha Men jeg håper Mr Sørlie vinner.. Kjenner han osv.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Haha Men jeg håper Mr Sørlie vinner.. Kjenner han osv.. Klart han vinner! Helt utrolig hardkjør de utsetter seg for den gjengen der. Er like imponert over hans yngre treningskompis som ligger an til å bli beste rookie. DrE Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jepp Nesten utrolig hvor bra de gutta der gjør det, hadde vært gøy å vært der når de skliiiiir i mål Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 han vant.Go on robert :!: Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 lol pappa driver med hundekjøring. han kjenner hele gjengen. han var sikker på at sørli vant. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Haha Men jeg håper Mr Sørlie vinner.. Kjenner han osv.. Klart han vinner! Helt utrolig hardkjør de utsetter seg for den gjengen der. Er like imponert over hans yngre treningskompis som ligger an til å bli beste rookie. DrE Hans yngre kompis er nevøen hans, Bjørnar også er det jo han ikke nevøen da, kjetil bakken Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 4.plass av nevøen er jo temmelig rått da! Det er vel rookie all time high det, eller hur? http://www.iditarod.com/raceupdates/racecurrent.php DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå