Gå til innhold

LISTE-TILBUD: Spesialtilbud på XFX 6800GT PCIe

GRendal

Anbefalte innlegg

Når dette blir en "gruppehandel" og gruppen først avgjør hvilke deltakere som "aksepterer" tilbudet, kan eg godt forstå at varen blir betalt før varene starter turen til mottaker (ala Visa betaling).

Selger har vel "finregna" og gått ned på sin / (leverandørs) fortjeneste, om da xx antall ble uavhentet og uoppgjort (postoppkrav) og kom i retur med regning til avsender på transport 2 veier kommer vel dette ut med negativt resultat om prisen i starten var så nedsatt at det "såvidt gikk rundt".

De som går inn i en slik "gruppe" burde ta overveielsene om produktet holder mål / passer sammen med de komponentene det skal "samarbeide med" før en sier en skal ha produktet - dermed burde endel av "grunnlaget" for angrerett være "borte" - en har selv "bestemt" at produktet holder mål/ fungerer i "samarbeidet". "Andre" garantier burde fungere som "normalt", er vel noe her og om at "forbrukere" skal ha andre krav enn firma (5 års reklamasjon ++).

Gikk på ei "blemme" med en handel hos Komplett i Januar (deler av maskina eg bruker nå), siden en kun får registrert en kunde pr. mailadresse lot eg et "gammelt" "firma"-kundenavn stå på ordren eg betalte med Visa fra min private konto og adresserte til mi private adresse og mitt navn. Skjermkortet "døde" mindre enn 14 dager etter eg henta pakken på Posten. Hovedkortet: MSI Diamond mangla Wlan/BT kortet - står ingenting om manglen på eska, lapp med "velkommen" til den fine trådløs løsninga inni eska og det var før Komplett endra infoen om at kortet mangla 54G/BT . Fikk beskjed fra support at siden ordren var "firmaregistrert" gjaldt ingen "angrerett", etter endel krøll med retur - ingen elektronisk RMA etter xx forsøk / purringer gikk kortet "manuelt" tilbake og ei stund etter "ankomst" (uke) kom pengene for kortet tilbake (eks. returfrakt). Ble tidlig "utålmodig" og grov dypt i lommeboka og bestilte nytt PCI-E skjermkort, PCI kortet fra K6-2 maskina "lukta utgått".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det nevnes (før alle går av skaftet) at vi er inne i en tidlig fase av dette gruppekjøpet, og at alt som har skjedd til nå er en uformell rundspørring om hvem som kunne være interessert i en slik deal.

Jeg er interessert i dette og skriver meg på. Senere får jeg ta stilling til om jeg virkelig vil gjennomføre. Avhenger selvsagt på prisen...

Vi får se...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må bare kommentere dette.

Jeg kjørte selv en slik kampanje som endte med 23 lykkelige Lian-Li eiere.

Mange sier "angrerett borte? hvorfor det?". Det er egentlig ikke så rart, det er fordi at den som påtar seg dette oppdraget(forumbruker) opptrer som forhandler og som vi alle vet har ikke en forhandler angrerett på en vare som en sluttbruker har.

Derfor hvis en forbruker skal sitte med angrerett her så er det mot den stakkaren i forumet som gjør dette for de andre. Ergo dermed bortfaller angreretten fordi man opptrer som forhandler i kjøpet.

Ellers har jeg ikke sett så mange slike prosjekter her som har gått i grøfta. Jeg måtte trekke meg ut av skjermkort kampanjen fordi andre ting krevde mer tid av meg. Ellers har de andre vært vellykkede.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Folk på dette forumet er ikke spesielt interesert i slike tilbud virker det som! Jeg fikset et tilbud på 10stk ATi x850XT PE kort til 3300kr stykket! Ingen som ville.. men jeg fikk nå mitt kort til den prisen hvertfall:P Lykke til :w00t:

Endret av X-Shock
Lenke til kommentar
Folk på dette forumet er ikke spesielt interesert i slike tilbud virker det som! Jeg fikset et tilbud på 10stk ATi x850XT PE kort til 3300kr stykket! Ingen som ville.. men jeg fikk nå mitt kort til den prisen hvertfall:P Lykke til  :w00t:

pluss frakt og toll, og med 30 dagers garanti :roll:

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Jeg er med hvis vi får prisen god nok :D knall ide.

Vi snakker 256 MB versjonen ikke sant?

Altså dette kortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304715...BE-D2583A1CB52E

Nettshopen vi velger burde være interessert også, da kanskje bare en liten brøkdel av oss hadde handlet der foruten denne dealen, dessuten når man først begynner og handle fra en webshop, blir man mer "glad" i den webshopen om handelen er velykket.

Under 3000, så er jeg 95% sikkert med.;)

Mail litt med forskjellige webshopper, og spør om det lar seg gjøre. ;)

Det skal sikkert ikke så veldi mye til for at webshopen tjener på det.

Endret av BakkiZ
Lenke til kommentar
Folk på dette forumet er ikke spesielt interesert i slike tilbud virker det som! Jeg fikset et tilbud på 10stk ATi x850XT PE kort til 3300kr stykket! Ingen som ville.. men jeg fikk nå mitt kort til den prisen hvertfall:P Lykke til  :w00t:

Ehm.. med frakt og mva blir det jo dyrere enn i butikken jo. Er dette ink. mva?

Lenke til kommentar

ink mva, + 250kr frakt altså blir 3550!

Lenke til kommentar

gratulerer du sparte 350 kroner og fikk ingen garanti :roll:

Lenke til kommentar

Sparte 950kr (4150kr koster det i norge + frakt 150kr ca) :)

Garanti har jeg på en måte da selger er en god venn

Lenke til kommentar

Nå må vi holde oss til dealen med XFX GeForce 6800GT 256MB

Det var jo faktisk det som var topic ;)

Regner med at ingen av dere har tatt noen handling enda, så jeg har sendt litt mail og spurt. Venter spent på svar nå :D

Hvis det lar seg gjøre, så hefter det sikkert ikke om webshopen må pakke det i separate pakker og sender det til hvær og en? Det er jo selve kvantumsrabatten som gjelder?

Lenke til kommentar

Sparte 950kr (4150kr koster det i norge + frakt 150kr ca) :)

Garanti har jeg på en måte da selger er en god venn

får se hvor god venn han er da :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...