ZubZerO Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Vel, jeg har tenkt å kjøpe meg vannkjølingsutstyr til T-bird'en min, og det jeg lurer på er det en stor risiko for at det skal begyne å lekke i koblinger, slanger sprekker og dårlige pakninger i vannblokken, selv om jeg tar alle forhåndsregler og testkjører det, bruker slangeklemmer og strips etc.? Er det stor risiko for at en slange e.l kan løsne viss jeg flytter mye på maskinen? Er dette ting som plutselig kan skje, eller skjer det som regel når du teskjører systemet? Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Har nok overlevd alle vanlekasjer jeg.. :smile: vis du har slanger som er i passe størrelse er det ikke no høy risiko Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Så lenge du setter sammen alt på en skikkelig måte, og fester alt, skal det ikke være noen grunn til at det lekker hverken under testkjøring eller senere. Forresten, tråden hører inn under "kjølere", hvis du leser beskrivelsen til de forskjellige kategoriene skjønner du fort hvorfor. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hør på thomasr, kan bare føye meg til hans råd! Om du er litt nøyaktig og gjør tingene skikkelig ved montering av utstyret, så skal det svært mye til før det går galt. Bare pass på å feste komponentene på en skikkelig måte, og vær særlig nøye med pumpe, radiator / kjølevifte og evnt vanntank! Det er først og fremst disse komponentene som kan lage trøbbel, om de skulle løsne under transport, ved at de er relativt tunge. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Ok, hyggelig at dere kunne svare så fort :smile: Jeg får vel minimert sjansen for at det skal lekke tror jeg, pga. at jeg har tenkt å sette sammen et (Bong) kjøletårn som jeg skal ha utenfor maskinen, og da blir det bare 2 koblinger inne i maskinen, og det er på kjøleblokken. Btw. Har dere noen anbefalinger på hva slags kjøleblokk og pumpe jeg bør bruke sammen med et kjøletårn? Jeg vil helst at kjøleblokken skal passe til både socket A og socket 478, siden jeg har T-bird nå, men har tankt å kjøpe P4 om en stund. Thomasr, jeg var usikker på hvor jeg skulle poste denne posten, så det blei til slutt her jeg postet den da... men jeg skal huske på det til neste gang jeg lurer på noe om vannkjøling, og poste det under "kjølere" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå