Gå til innhold

Sparkle 6600 GT hos Itbutikken kr. 968,59

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som om supertilbudet var en systemfeil. Skulle akkurat til å bestille det. Prisen var rett heilt til eg skulle fylle inn leveringinformasjonen. Dei som rakk å bestille var bra heldige, for kortet virket no greit det, iallefall til den prisen.

Lenke til kommentar

Som oftest er priser som er for gode til å være sanne akkorat det...bare feilprisinger. Og et tips, oppdager dere en feilprising på en vare på en webshop så er det uhyre mer sannsynlig at dere får den om dere ikke går på norges største forum å roper ut...Webshoppene er da nødt til å la være å selge kortene så billig for de vil tape masse penger.

Lenke til kommentar
Har bestillt kortet nå, men jeg må først bekrefte ordren. Er veldig skeptisk til å sende følegende på faks til itbutikken, det er jo nærmest en oppfordring til å bli svindlet. Er lenge siden sist jeg handlet på nettet, er det vanlig å be om dette?

Tviler på at banken min erstatter mitt tap dersom informasjonen kommer på avveie...

Pga, av mye svindel med Mastercard, Visa. Må vi be deg sende følgende før vi kan behandle din ordre.

1) En kopi av kredittkortet du har brukt (Forside + Bakside)

2) En kopi av førerkort eller pass, med underskrift og foto

3) En kopi av denne e-posten

Send det til våres faks: (+45) 86614010

Takk for deres forståelse for å hjelpe oss med å unngå kortsvindel.

Med vennlih hilsen

ITbutikken AS

Dette var urimelig frekt av Itbutikken :nei: Med kopi av for og bakside av ditt kort så kan din konto tømmes pronto! Ikke det at jeg mistenker Itbutikken for å gjøre dette. Men hvis en fax som dette kommer på avveie er du dødsens!

Lenke til kommentar

Jeg bestilte et Sparkle 6600GT til 968,-

Nå fikk jeg mail om at det var en feil og at de har slettet kortet fra ordren min!

----

Hej

Det er med beklagelse at vi desværre må slette en vare fra en ordre.

Årsagen er at der ved en fejl er blevet byttet om på 6600 og 6600GT, under tekstbeskrivelsen.

Vi beklager denne fejl, og sletter derfor varen jf. vores ordreoptagelsesvilkår, da vi formoder at du ikke er intereseret i den almindelige 6600 udgave.

MVH

ITbutikken

----

Lenke til kommentar
Er det noe vits å oppgradere fra et ATI 9700Pro kort til 6600GT? Får sikkert solgt 9700pro kortet for 6-700kr tipper jeg.

Telcontar

20-30% raskere

Tror det er noe bedre enn det. GF 6600 GT er jo ca. 20-25% bedre enn Radeon 9800 Pro i de fleste spill. (Noen er det ikke fullt så bra, men andre er det over 25% igjen)

Lenke til kommentar
Er det noe vits å oppgradere fra et ATI 9700Pro kort til 6600GT? Får sikkert solgt 9700pro kortet for 6-700kr tipper jeg.

Telcontar

20-30% raskere

Tror det er noe bedre enn det. GF 6600 GT er jo ca. 20-25% bedre enn Radeon 9800 Pro i de fleste spill. (Noen er det ikke fullt så bra, men andre er det over 25% igjen)

ja? og 9800 pro er ca 5-8% raskere enn 9700 pro....

Lenke til kommentar

Telcontar

20-30% raskere

ja? og 9800 pro er ca 5-8% raskere enn 9700 pro....

http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...-27gpu2_12.html ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...