Gå til innhold

Fikk melk i tastaturet, space-knappen fungerer ikk

Anbefalte innlegg

Som nevnt fungerer ikke space-knappen, på tastaturet. :(

Hvilke av disse alternativene bør jeg velge? (har fra før Logitech Internet Navigator Keyboard SE )

- Kjøpe nytt tastatur(sikkert et billig et)

- binde space-knappen til en ubrukelig knapp på tastaturet.

Hvordan gjør jeg dette? (altså å binde space-knappen til en ubrukelig knapp på tastaturet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man milk? :hmm:

Fra spøk til revolver...

Du kan prøve å bare la tastaturet tørke litt, det gjorde jeg (etter jeg ble sur og spylte det i vasken :whistle: ), det fungerer helt fint den dag i dag. Var bare å la det tørke litt. :)

ozone, ikke alle tastatur er det. Om det går an å fikse er det ingen vits i å kjøpe nytt. Det sier seg selv.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Hmm. space knappen kan være litt tricky og få på riktig.. Sikker på du har satt den til riktig? Det kan være den ikke sitter som den skal..

Prøv og se om du får trykket space hvis du tar den ned og trykker rett på den.

Det går fint ann å trykke på det,ingen motstand el.

bare det at den ikke reagerer.

@ozone, lyst å kjøpe ett til meg? :roll:

@freddy, Jeg skrudde opp alt, og la tastaturet inn på et varmt rom, i hele natt. Ingen Bedreing :(

Lenke til kommentar

Da jeg var i militæret streika mitt første tastatur. Kjipt, siden dette var knallgodt (synes jeg da). Var hjemme på helgeperm. Den forrige gangen jeg var hjemme hadde jeg fått tak i Delta Force Land Warrior. Helt hekta. gledet meg sinnsykt til å komme hjem. Spillte hele fredag, men lørdag i 3-tia søla jeg sjokolademelk i det. Elkjøp var stengt og jeg var mildt forbanna.

Søla et glass cola i det jeg har nå... Eneste som ikke virker (etter litt pussing) er L en gang i blandt. Vanlige små l'er funker som bare det samt [Caps Lock] + [L], mens [shift] + [L] er litt av og på...

Lenke til kommentar
Man milk? :hmm:

Fra spøk til revolver...

Du kan prøve å bare la tastaturet tørke litt, det gjorde jeg (etter jeg ble sur og spylte det i vasken :whistle: ), det fungerer helt fint den dag i dag. Var bare å la det tørke litt. :)

ozone, ikke alle tastatur er det. Om det går an å fikse er det ingen vits i å kjøpe nytt. Det sier seg selv.

det er mjølk vi snakker om, ikkje vatn ;)

skyll i kaldt vatn(ikkje mykje trykk) legg de til tørk en til to dager...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...