Jooakim Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Som nevnt fungerer ikke space-knappen, på tastaturet. Hvilke av disse alternativene bør jeg velge? (har fra før Logitech Internet Navigator Keyboard SE ) - Kjøpe nytt tastatur(sikkert et billig et) - binde space-knappen til en ubrukelig knapp på tastaturet. Hvordan gjør jeg dette? (altså å binde space-knappen til en ubrukelig knapp på tastaturet. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Kjøpe nytt tastatur. Spacetasten er jo en tast man bruker veldig mye, og det kan være vanskelig å venne seg til å trykke et annet sted når du skal trykke space. Endret 15. mars 2005 av the_zombie Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hmm. space knappen kan være litt tricky og få på riktig.. Sikker på du har satt den til riktig? Det kan være den ikke sitter som den skal.. Prøv og se om du får trykket space hvis du tar den ned og trykker rett på den. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 My god! Er dett noe å diskutere? Tastatur er forbruksvare og fåes fra 100,- Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ingen som gidder å fikse et tastatur Kjøp nå heller et nytt et, så kan du knuse det gamle. Det er ganske så festelig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Man milk? Fra spøk til revolver... Du kan prøve å bare la tastaturet tørke litt, det gjorde jeg (etter jeg ble sur og spylte det i vasken ), det fungerer helt fint den dag i dag. Var bare å la det tørke litt. ozone, ikke alle tastatur er det. Om det går an å fikse er det ingen vits i å kjøpe nytt. Det sier seg selv. Endret 15. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Hmm. space knappen kan være litt tricky og få på riktig.. Sikker på du har satt den til riktig? Det kan være den ikke sitter som den skal.. Prøv og se om du får trykket space hvis du tar den ned og trykker rett på den. Det går fint ann å trykke på det,ingen motstand el. bare det at den ikke reagerer. @ozone, lyst å kjøpe ett til meg? @freddy, Jeg skrudde opp alt, og la tastaturet inn på et varmt rom, i hele natt. Ingen Bedreing Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Du blir vant til det! Ganske ille å bruke høyre entertast i starten og.. =/ Du kan pute en space i clipboardet! Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Var det h-melk eller lett-melk? Men hvis du vil ha seriøst svar: Skru det opp slik at du har printbordet løst. Spyl det godt i rent vann og tørk det. Det kan løse problemet ditt. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 vel.. sølte sprit på ett tastatur en gang.. tastaturet funks som faen det helt til dagen etter.. då kom d masse annet enn bare den bokstaven jeg skulle ha fram når jeg trykte.. var jo litt arti.. pelma tastaturet og kjøpte meg nytt.. ganske greit igrunn Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Like greit å kjøpe et nytt ja. Greit å bytte tastatur i blant når knappene er leie å skrive på. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 fant ut hva om har skjedd. det er ikke tørt under gummi biten, under space. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 fant ut hva om har skjedd.det er ikke tørt under gummi biten, under space. så den fungerer nå? Hvis ikke så bør du prøve å skylde det med rent springvann. Lykke til! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Da jeg var i militæret streika mitt første tastatur. Kjipt, siden dette var knallgodt (synes jeg da). Var hjemme på helgeperm. Den forrige gangen jeg var hjemme hadde jeg fått tak i Delta Force Land Warrior. Helt hekta. gledet meg sinnsykt til å komme hjem. Spillte hele fredag, men lørdag i 3-tia søla jeg sjokolademelk i det. Elkjøp var stengt og jeg var mildt forbanna. Søla et glass cola i det jeg har nå... Eneste som ikke virker (etter litt pussing) er L en gang i blandt. Vanlige små l'er funker som bare det samt [Caps Lock] + [L], mens [shift] + [L] er litt av og på... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Mange taster var ødelagt, så jeg kjøpte ett nytt. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Man milk? Fra spøk til revolver... Du kan prøve å bare la tastaturet tørke litt, det gjorde jeg (etter jeg ble sur og spylte det i vasken ), det fungerer helt fint den dag i dag. Var bare å la det tørke litt. ozone, ikke alle tastatur er det. Om det går an å fikse er det ingen vits i å kjøpe nytt. Det sier seg selv. det er mjølk vi snakker om, ikkje vatn skyll i kaldt vatn(ikkje mykje trykk) legg de til tørk en til to dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå