abene Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Antispionutvikler bruker skitne triks Utvikleren av antispionprogrammet Spyware Assassin er nå beskyldt for å bruke ufine forretningsmetoder. De tilbyr forfalsket test for spionprogrammer på sin webside, for deretter å tilby brukerne antispionprogamvare til salgs. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja dette har vi sett før. Spysweeper feks, innstallerte trialversjonen av dette hos meg, og den søkte igjennom maskina. Fant 3-4 filer på datan, disse lå i tempmappa mi. Det rare var bare det, den mappa var tom før jeg innstallerte. ...og for å fjerne spyware måtte man selvfølgelig kjøpe programmet. Lenke til kommentar
G Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Fikk en gang for mange år siden en demo versjon av McAfee som fant 1000-vis infiserte file på PC'en. Selvfølgelig kan jeg ha vært uheldig å hatt ekte virus. Men at det var så mange infiserte filer at jeg fikk litt mistanke om lureri. Jeg kan ikke være sikker på om virusene var ekte eller ikke. Men jeg har vært skeptisk til McAfee siden. Kan hende de har fått bedre skikk på ting nå i nyere tid. En bør ihvertfall utøve forsiktighet med valg av software. Jeg formaterte og reinstallerte selvfølgelig OS'et for sikkerhetsskyld den gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå