sirius Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg er ute etter en stabil e-mail tjeneste, som er gratis og som kan leses i Outlook. Noen anbefalinger ? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Gmail er genial, nesten som "Hotmail" men du får 1GB lagringskapasitet og det er raskere og bedre på alle måter. Få deg en invite fra noen her. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Enig med ovensagte. Bare send meg en PM dersom du vil ha en invite til Gmail. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 å bruke gmail = å la andre lese posten din. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 å bruke gmail = å la andre lese posten din. Forklar! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 MrLeftfield - Tull, ingen som ikke skal ha tilgang roter rundt i mailen med mindre de har klart å gjette brukernavn og passord. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 såvidt jeg vet så har de lov til å lese mailen din. Syns jeg har sett linker på forumet her og faktisk lest noen innlegg og linker om det. Jeg kan dog ikke bekrefte det, siden jeg har bare "hørt det". Men jeg HAR gmail, men bruker den aldrig egentlig. Syns jeg husker det stod noe i privacy policy`en dems elns. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Hvorfor ikke legge ut 125kr/år for Yahoo sin flotte e-mail tjeneste? Har den selv, raskt oppsummerte høydepunkter er: POP3 -så ja, du kan ta det ned på Outlook (bruker selv eudora) 2GB lagringsplass AddressGuard (--> du kan når somhelst opprette mer eller mindre temporære e-post addresser for bruk på "tvilsomme" sider for registrering. Selv har jeg f.eks en addresse for alle web-shops, en for Hardware, en for private etc.. dersom man får problem med spam el.l. kan man når som helst bare slette denne "midlertidige" addressen. Gir bare ut den -ekte- addressen til en håndfull personer.. ) Spamwatch eller no, har stengt av den. får ikke spam uansett AV (duh) +++ Hva inngår i plus-tjenesten. fin liste http://mail.yahoo.com/ Endret 15. mars 2005 av Dargar Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 www.start.no har fungert upåklagelig de fem seks årene jeg har brukt dem. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Noen som har erfaringer med Runbox? www.runbox.com Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Email contents and usage. The contents of your Gmail account also are stored and maintained on Google servers in order to provide the service. Google's computers process the information in your email for various purposes, including formatting and displaying the information to you, delivering targeted related information (such as advertisements and related links), preventing unsolicited bulk email (spam), backing up your email, and other purposes relating to offering you Gmail. Because we keep back-up copies of data for the purposes of recovery from errors or system failure, residual copies of email may remain on our systems for some time, even after you have deleted messages from your mailbox or after the termination of your account. Google employees do not access the content of any mailboxes unless you specifically request them to do so (for example, if you are having technical difficulties accessing your account) or if required by law, to maintain our system, or to protect Google or the public. We also may collect information about the use of your account, such as how much storage you are using, how often you log in and other information related to your registration and use of Gmail. Information displayed or clicked on in your Gmail account (including UI elements, ads, links, and other information) is also recorded. We use this information internally to deliver the best possible service to you, such as improving the Gmail user interface, preventing fraud within our advertising system, and better targeting related information. det er bare noe jeg ikke liker her, derfor liker jeg ikke gmail. kan hende det er greit nok for andre. Edit: jeg er blitt kalt paranoid av nære venner før, såååææhh... ja. Men....you never know. Endret 15. mars 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
steira Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hva med å prøve www.walla.com 1 giga gratis mail. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Gmail er genialt og gratis. Støtter også POP3. Hvis noen vil ha invite er det bare å sende meg en PM. Endret 15. mars 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 har brukt gmail siden i fjor sommer, den er knallgod Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Noen som har erfaringer med Runbox? www.runbox.com Ja, har hatt runbox i flere år nå, nesten siden de startet. Fungerer glimrende. Tilnærmet lik null nedetid (kan ikke huske sist) og særs bra service. Anti-virus, spam assassin og POP/IMAP/Web støtte. Har også SMS muligheter og ett eget grensesnitt for PDA'er (krever mindre båndbredde). Har bare god ord å si om Runbox altså. Jeg betaler 200 i året og har ingen problemer med det. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Takker for gode råd, jeg vil prøve g-mail. Hvordan får jeg en invite ? Kan start.no tjenesten leses i Outlook ? Daglig ny freeware: Prøv: http://www.freeware-guide.com/html/updates.html Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Dersom noen ønsker gmail kan de også sende meg en PM med mailadrs jeg kan sende invite til. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 http://isnoop.net/gmail/ Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Du får gmail her. Så slipper du å få invite fra noen osv. Edit: Slått på målstreken! Endret 15. mars 2005 av 4WheelDrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå