Gå til innhold

K8N diamond, syk service!

GRendal

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte meg VX brikker, og klagde i Diamond club MSI på at det max var 2,85v å gi til minnet i bios.

så kommer svaret i forum:

As I know, there is no BIOS now capable of giving more that 2,85.

But I'll ask our BIOS engineer to modify Memory-Voltage function(Memory Voltage Maximal = 3.1V)

It will take few days to complete it. And I'll put it on the forum once the beta BIOS been released.

elsker diamondclub ass...BRA service!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det må jo kunne sies å være dønn solid kunderservice ja. Tror nesten det må bli Diamond på meg også neste gang. Ser jo ut som et veldig koselig kort. Stemmer det med dine erfaringer?

kortet er bunnsolid med super ytelse og rå stabilitet.

elsker det :love:

og diamond club er sinnsykt hjelpsomme.

Lenke til kommentar

veldig hjelpsomme for de som ble lurt når det gjelder W-Lan greia... har ikke hørt mer dårlige undskyldninger fra noe annet sted... :nei:

Ja kortet er supert til overklokking med ekstremt stabilt system! Men kan si de har rotet seg bort når det gjelder W-Lan saken! :thumbdown:

Lenke til kommentar
veldig hjelpsomme for de som ble lurt når det gjelder W-Lan greia... har ikke hørt mer dårlige undskyldninger fra noe annet sted...  :nei:

Ja kortet er supert til overklokking med ekstremt stabilt system! Men kan si de har rotet seg bort når det gjelder W-Lan saken!  :thumbdown:

Tror MSI "hadde skuffa inn penger" om de hadde hatt en litt annen holdning til Wlan/BT problemet enn det som er fremkommet så langt, fikk en "fin" PM fra MyStyleInside i Diamond Club i slutten av januar om mulighet til å få "kjøpe" kortet til "discount price".

Forrige helg fikk eg en "drepende" mail fra MSI-NL: "De første Diamond korta som ble solgt uten Wlan/BT var til "discount price" så de som fikk de korta "ville aldri" få Wlan/BT kortet". I Tyskland var noen Diamond kort MED Wlan/BT prisa rundt 200 - 220 Euro når de ble solgt her til 18 - 19(20) hundre (januar) - ikke mange kroner det? Komplett endra ikke infoen sin om "mangelen" før ca. 21. januar på si side og lot ei annonse gå ei stund etter det her på HW om Diamond MED Wlan/BT løsning.

Hadde MSI "krype til korset" og "masseutsendt" Wlan/BT kort til "alle" som savner det, tror eg det ville kosta endel mindre enn "mengden dårlig reklame" som blir spredd om "mangelen" så lenge MSI sitter på "bakbeina". :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...