tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Løst.. Steng Endret 15. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tvilsomt.. Du kan jo sjekke om den fungerer ved å rette på molex'n.. En annen sjanse er å prøve å finne en likedann harddisk å bytte over kretskortet.. da har du ihvertfall (kanskje) tilgang til data'ene.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har prøvd med en rett molex, men det gnistra så jeg rev ut kontakten. Jeg blåser i hardisken, vil bare redde filene mine! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Er det noen som har en Maxtor Diamondmax 160GB de vil selge billig?? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg tipper at kretskortet har tatt kvelden, og det greieste er nok kanskje å bytte dette? Har ikke erfaring med det, men det skulle vel la seg gjøre... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Nei huff. Starta maskinen nå og hardisken tok fyr. Halve kretskortet sto i lys lue og flammen vokste etterhvert, reiv ut kontakten og hev hardisken i frysern Blir S-ATA på meg endelig nå da. Noen bra stillegående disker å anbefale? Men var veldig bittert å miste all musikk jeg har spillt inn og tablatur osv. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) hahaha... jaja.. mulig du skulle ha gitt deg etter første gangen Ekke sikkert at et bytte av kretskort kan redde deg nå Så - for å oppsummere: Hva har vi lært ikveld? Endret 15. mars 2005 av aurstad Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nei huff.Starta maskinen nå og hardisken tok fyr. Halve kretskortet sto i lys lue og flammen vokste etterhvert, reiv ut kontakten og hev hardisken i frysern Blir S-ATA på meg endelig nå da. Noen bra stillegående disker å anbefale? Men var veldig bittert å miste all musikk jeg har spillt inn og tablatur osv. Backup.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Glemte å ta med i første post at jeg ikke ville ha noe moralpreken. Vet godt hvordan kablene skal stå i molexen, men hadde klart å oversett en kabel. Så lærepengen er vel sjekk alltid etter en gang ekstra. Men ga maskinen en lærepenge og! Nå ligger den partert med alle delene uti gangen og skal selges til den første som vil ha den, er møkklei den maskina. Endret 15. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Røyk maskina også? Ikke bare HD'n? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Nei. Bare elkjøp-hardisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå