Mortal Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg er totalt nybegynner innen snøbrett, men jeg skal kjøpe meg ett. Jeg fant noen tilbud på henholdsvis Lamar og et Head-brett på hendholdsvis mx-sport og g-sport. Er det bra greier? Head-brettet var ganke brett fremme, også smalnet det mot bakdelen. Hvordan vil det være å kjøre i forhold til et normalt brett? Håper noen her kan hjelpe meg litt, da jeg ikke har peiling. Endret 15. mars 2005 av Mortal Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Spør de i butikken. Noen av de pleier å ha ganske bra peiling. Har ikke giddet å kjøpe meg nytt brett enda (stått i 5 år) og det er lite for meg nå, også er det mykt. Enkelt og stå på rett og slett. Ikke kjøp brede og lange brett som skal passe til deg om 5 år liksom. Da blir det seriøst vanskelig hvis du skal stå og leke deg litt. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Rome har mye gode brett. Kjører selv Anthem om dagen. Fåes kjøpt på whitewater i oslo. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kjøp deg et Burton brett. Helst grad 5 av 10 Det er et veldig bra nybegynner brett som du kan utvikle deg i og som du kan jhoppe med etc..., men som sagt spør de i butikken! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jepp, Burton er veldig gode brett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå