datax Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Planlegger å bygge ny pc, og begynner med kabinett og strømforsyning. Kabinettet har jeg bestemt meg for: men er ennå usikker på en strømforsyningen... Den må være mest mulig stillegående, og over 300W. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Denne MIST strømforsyningen skal være veldig bra og veldig stille. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 min tagan 480w er meget stille... hører den ikke hvis jeg bare starter psu uten last på... Under last med resten av komponentene har jeg heller aldri hørt den...(kansje pga. mitt 6600gt kort...) Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Anbefaler deg Bzerk 500watt som Microplex selger til 595. Er utrolig fornøyd og den leverer det den lover Edit: Den har viftestyring og på det stilleste kan man knapt høre den. Endret 15. mars 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Sjekk ut denne,har avtagbare,skjermede kabler som ser fine ut gjennom dekselvinduet.Du bare putte på de kablene du trenger.Poweret er utstyrt med en 12 cm vifte som suger ut luft fra kabinettet.Den er veldig stillegående.Jeg har selv 520 Watt versjonen.Les tester på hos OCZ,de har mange linker. OCZ Modstream 450 W Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Feilpost, flyttes fra Hjelp til kjøp/salg av PC til PSU og elektronikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå