Gå til innhold

Favoritt-tråder...


Anbefalte innlegg

Mulig dette har vært oppe før, i såfall beklager jeg...

 

Savner muligheten til å merke tråder jeg ønsker å følge med på samt å kunne "ignorere" tråder innenfor hver enkelt kategori...

 

Bruker alltid frames-versjonen av forumet...

 

Kanskje muligheten finnes allerede og at jeg bare ikke vet hvordan?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Dan Hansen skrev (2002-06-27 20:17):

Helt enig.


Mange tråder er fullstendig uinteressante og ikke til annet enn irritasjon. At man ikke behøver å lese dem er jo greit nok, men de fyller jo tross alt en del på skjermen når man er flittig bruker av "siste meldinger" funksjonen.


...og på den annen side kan det av og til være vanskelig å finne igjen en tråd man kunne tenke seg å delta i, eller allerede har deltatt i for den del, om man ikke husker overskriften og bruker søkefunksjonen...

 

Har man først lest siste meldingen i en tråd blir den bare borte, selv om man kanskje hadde tenkt å svare senere...

 

Tar igjen forbehold om jeg ikke kjenner eksisterende muligheter godt nok...

Lenke til kommentar

Noen som har kjennskap til hvordan dette fungerer i phpBB 2? Etter det jeg vet har man "vis tråder hvor jeg har postet"-funksjon, men på et nettsted jeg har prøvd dette fungerte det med vekslende hell.

 

phpBB 2 skal være mye bedre på slikt, men er usikker på om det dekker alle behov. Som dere sikkert skjønner er jeg litt interessert i å oppgradere, men har ikke tid til å se på dette før om en stund.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...