ExtoL Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg har i det siste begynt å få sånne arbeidene lyder inn i headsettet mitt fra dataen. som om jeg laster et spill for eks og hører lyder som er litt knirkende og knakende lyder. Når jeg driver å spiller hører jeg dette hele tiden, plagsomt. tror det må være fra Hardiskene men hvem vet?? tilogmed når jeg scroller en side hører jeg sånne lyder. Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 er du sikker at det er nå i det siste du hører slike lyder??.. for jeg hadde også slike lyder når jeg hadde headsette mitt på ørene og skrudde på litt volum. jeg tror grunnen til det problemet var støy som kom fra hk igjennom lydkort på en måte. for når jeg nå har kjøpt et lydkort plassert i pci port, så har jeg ikke disse lydene lenger! (håpet du skjønte hva jeg mente, litt trøtt ) bare det jeg tror selvfølgelig Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 har også sånne knitre lyder av og til når maskina jobber men jeg har klart å begynne å ignorere det. Hørte noen snakka om at det hadde noe å gjøre med strømkontakten du bruker til og med, jorda/ikke jorda osv. Husker ikke helt hva dem sa men kanskje du finner det om du søker litt her på forumet. Bruker forresten selv onboard soundstorm lydkort Lenke til kommentar
ExtoL Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 har også sånne knitre lyder av og til når maskina jobber men jeg har klart å begynne å ignorere det. Hørte noen snakka om at det hadde noe å gjøre med strømkontakten du bruker til og med, jorda/ikke jorda osv. Husker ikke helt hva dem sa men kanskje du finner det om du søker litt her på forumet. Bruker forresten selv onboard soundstorm lydkort Bruker onboard jeg og. men det er hele tiden knitre lyder og sånt. Det begynte jo egentlig med at jeg klokket skjerkortet. så kom de lydene frem. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 mulig pga psu'en da? jeg har ikke klokka skjermkortet og hører ikke alltid denne lyden, egentlig mye mer sjeldnere nå som jeg fikk nytt headset og, koss pro 3aat Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg vil tippe at det er pga ditt onboard lydkort. Hører disse lydene på alle maskiner med Onboard lydkort gjennom headphones. Muligens pga kortet ligger på hovedkortet? Er lurt å omformulere Titlen på topic, så folk skjønner hvaslags lyder det dreier seg om. Lenke til kommentar
ExtoL Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg vil tippe at det er pga ditt onboard lydkort.Hører disse lydene på alle maskiner med Onboard lydkort gjennom headphones. Muligens pga kortet ligger på hovedkortet? Er lurt å omformulere Titlen på topic, så folk skjønner hvaslags lyder det dreier seg om. Aldri hatt sånne lyder før jeg klokket skjermkortet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har slike lyder, og jeg har integrert lydkort i hovedkortet. Bare ignorer dem. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Kjøp deg et Soundblaster kort til 100 kroner så er du kvitt problemet! Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jamen soundstorm er jo mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå