flaten1 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei, ønsker å kjøpe en støysvak harddisk (3.5") på 100-120GB. Noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Samsung P80 har jeg bare gode erfaringer med. Det skal sies at det teknisk sett ikke er den raskeste disken, men den holder glimrende til all ordinær bruk. WD 3200 har også fått gode testresultater mhp lyd og varme, men den er i en litt annen prisklasse. Lenke til kommentar
flaten1 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Takker. Samsung-disken ser interessant ut! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Seagate er ofte disker som blir opfattet som støysvake. Jeg har en selv og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Jannern81 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Bruker samsung p80 i xboxen og den er meget stillegående og kan anbefales. Maxtor er også et alternativ, hvertfall mine bråker ganske lite, med mindre de er under 100% load Lenke til kommentar
enl Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 *host* Søkefunksjonen er en fin ting *kremt* ... Uansett anbefaler jeg Seagate hvis du er på utkikk etter en støysvak, men rask disk. Samsung-diskene er ikke spesielt raske av seg, og de bråker mer etterhvert. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 *host* Søkefunksjonen er en fin ting *kremt* ... Uansett anbefaler jeg Seagate hvis du er på utkikk etter en støysvak, men rask disk. Samsung-diskene er ikke spesielt raske av seg, og de bråker mer etterhvert. *Kremet* Annonseringene er en finere ting Se her... ....................................................................................................................... Seagate er bra... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Les den overnevnte sticky-tråden, og spør der om du ikke finner ut hva du skal kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg