Pels Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) hei igjen, *update nederst* Tenkte å få litt stil på kæbbiset nå. Kabinettet er i sort, mens CD og DVD Drive'ene er gråaktige. Fra DELL forresten. This is(was) it. For at dekslene skulle holde, brukte jeg dette her Dette er støydempingsmatter som jeg trakk av skumgummi'n av. Dobbelsidig lim =) Så måtte jeg ta av dekslene og sånn så det ut uten denne. Sånn ser det ut nå, ingen vet at det er noe gjemt der =) Liten filmsnutt: www.home.no/mats-s/CD-mod_v2.0.avi (~3.5 MB) ___ EDIT: lagt til www. EDIT2: Ny oppdatert video Endret 15. mars 2005 av Fur Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 ser ut til og bli fett det bare og prøve og se åssen det blir...få ut bilde når det blir ferdig da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Smoooth! Bra jobba, Mats Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Go Go Go Mats!!!111oenoene Ps: kanskje greit å endre emnetittel Endret 14. mars 2005 av ericthelord Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hmm.. Pent det, diskret og enkelt! Detta er noe Dell burde ha som standard på sine maskiner..! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er langt fra dell kabinett han har. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Vet det.. Men bøllet han har i drevene var visst fra Dell om jeg forsto det rett! Aopen kabinett, eller hvafforno? EDIT: Mente Aopen! .. Litt surrete idag.. Kanskje det skyldes hjernerystelsen for 2 dager sida..? Endret 15. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Fett, har hatt samma planer, bare med plexi :!: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Kabinettet er et AOpen H600B. CD og DCD rom'en er fra DELL (år gamle ) Bilde i dagslys ledningen som går ut av diskettgreia er temperatur måleren. Har ennå ikke funnet noe sted å putte den hen. Et til Her en snutt av det som ikke skal skje :!: www.home.no/mats-s/ownedCD-mod.avi Endret 15. mars 2005 av Fur Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 *LaughingOutLoud* Kjipern den! Pent klipp.. Gikk'n bersherk? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 *LaughingOutLoud* Kjipern den! Pent klipp.. Gikk'n bersherk? Njæ.. måtte bare slipe litt http://www.home.no/mats-s/CD-mod_v2.0.avi working perfect now Lenke til kommentar
morra Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ikke for å ødelegge stemningen her altså, men er det ikke tungvint å ikke ha ut/inn-knapp på fronten? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Ikke for å ødelegge stemningen her altså, men er det ikke tungvint å ikke ha ut/inn-knapp på fronten? bruker Min Datamaskin -> løs ut, (brenner ikke CD'er hver dag) og det finnes en Samurize config som åpner CD rom på et tastetrykk Lenke til kommentar
Thel Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ser meget bra ut! Fikk fikset helheten på kabinett en god del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå