steinare Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har prøvd å finne driver til denne (i Integral laptop) uten hell. Har ringt Toshiba og sett på driver forum,men finner ingen sted. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hva er problemet? Det er ikke en bare en DVD-ROM, men en Combo CD-RW/DVD-ROM. Videre trenger ikke slike noen drivere i alle andre operativsystemer enn DOS. Hvis det er dette du trenger så ligger den her. Det finnes heller ingen oppgradert firmware til denne brenneren. Om det du egentlig er ute etter er avspillingsprogrammvare for DVD eller et brenneprogram, så burde dette ha fulgt med den bærbare når du kjøpte den og har ikke egentlig noe med den optiske enheten å gjøre. Lenke til kommentar
steinare Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 hei og takk for respons! enheten er forsvunnet fra "min datamaskin". under enhetsbehandling står den som deaktivert, og når jeg skal aktivere den igjen spør den etter driver (som jeg ikke har) noen gode tips? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Du har prøvd å bare 'klikke deg videre' med standardvalgene (neste, neste, osv) når den spør etter driveren? Sjekk innstillingene for IDE-kanalen. Slett deretter enheten fra enhetsbehandling og reboot. Når windows så 'finner ny maskinvare' skal den legge inn Windows' standard drivere. Om det fortsatt ikke fungerer vil jeg tro at enten windowsinstallasjonen er skadet eller at enheten er ødelagt. Endret 14. mars 2005 av qwert Lenke til kommentar
steinare Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 se der ja!! avinstallerte og rebootet, og der virket den igjen! tusen takk for hjelpen, satt stor pris på det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå