xaedus Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Har en helt ny pc som legger hver gang jeg går inn i en mappe... har mye plass igjen på hardiskene så det er ikke det som er problemet. Pcen inneholder P4 3.2 GHz 1gb ddr2 ram 1 styk westeren digital, raptor 75gb 1styk westeren digital, 200gb Det tar også litt lang tid å loade win xp i oppstarten... Noen råd? Endret 15. mars 2005 av xaedus Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men skift emnetittel, ellers vil denne posten bli stengt. Read the guide lines. Defragmenter harddisken din er mitt eneste tips, samt rydd opp i registret. Lenke til kommentar
xaedus Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 fant nettopp ut da det ikke legger når jeg hører på musikk i winamp... Kan noen forklare det??? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvilken harddisk er det snakk om? (Merke, hastighet, størrelse, cache osv.) Virker jo som om at når du bruker noe på harddisken, så funker den som den skal. Noe som kan tyde på meget dårlig respons tid. Kan ha skjedd noe med harddisken. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 legger? eh..lagger heter d vel kan høres ut som disk problem ja..visst d er skikkelig treigt og sånn av og til kan det være en sektor som er skadet? sjekk event vieweren og se om du finner noe der. Ivertfall visst det er en sektor som er dårlig så kommer nok det opp der.. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 noen 200gb har ein tedens til å vere masse trøbbel med, kanskje du har spyware eller virus, prøv å innstaler alle drivere på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå