Gå til innhold

Fjerne Telenors NAV 2004 fra XP

Anbefalte innlegg

Arrggh! Jeg blir smågal av Norton Antivirus 2004 fra Telenor.

Jeg får ikke avinstallert det / installert ny versjon fra Telenor uten å få problemer.

Det jeg har prøvd hittil:

1) Finner vegledning på Symantecs hjemmeside for hvordan fjerne NAV 2004 når jeg ikke får brukt fjernefunksjonen i xp, altså:

"Removing Norton AntiVirus 2004 from Windows XP/2000 after Add/Remove Programs does not work "

på linken:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.n...ocid/2004020909

040706?Open&src=bar_sch_nam&docid=2003080311011006&nsf=nav.nsf&view=5e19e84a28547fe188256d4e006aaa95&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

2) Men følger jeg vegledningen der og laster ned og kjører en reg-fil som visstnok skal fjerne alt, så forårsaker det at jeg ikke kommer på trådløst nett.

Hjelper ikke å avinstallere og reinstallere trådløst nettverkskort.

3)Jeg prøvde å rett og slett laste ned NAV 2004 fra Telenor og kjøre igang, den klarer å fjerne gammel NAV, men den nekter å installere det nye programmet, sier bare at det er lisens fra før, og at jeg må restarte maskinen.

4) Support24 på 82090100 ba meg gå inn på linken: http://tinyurl.com/6ydfa og kjørte den, det var en fix som påstår at alt er borte, men det samme skjedde.

Det må da være en elegant løsning på dette? Uten at jeg må reinstallere hele Windows.............

sukk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo legge til at jeg i tillegg har vært inne i utforsker og fjernet alle mapper som heter "symantec" eller "norton"......

kan ikke se at det skal gjøre noe skade?

når jeg kjører nav installasjonsprogrammet nå så får jeg feilmeldingen:

"Installasjonsprogrammet har oppdaget at en tidligere installering eller avinstallering er fullført, men krever at datamaskinen startes på nytt. Start datamaskinen på nytt og start deretter installasjonsprogrammet på nytt."

siste jeg gjorde var å starte i sikker modus f8,

i legg til fjern programmer så fant jeg "Liveupdate" og fjernet den.

Startet i normalt igjen, nå, kjører nav installasjonsfil igjen,

får samme feilmelding.

jeg elsker Telenor.............

må jeg krype til korset og reinstallere hele Windows xp? det ville være et nederlag..

Lenke til kommentar

Hmmm er vel ikke akkurat Telenor sin feil at NIS ikke funker noe særlig vel.

Men, har vært bori de samme problemene på noen maskiner, og det som ble gjort da var og tømme temp katalogen, der legger nis igjen noe etter inst. Sjekk også om det ligger en katalog under documents and settings, brukernavn, lokale inst(var det det mon tro) program mener det legger seg en symantec katalog der også. Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...