star-wars Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 eric clapton-wonderful tonight, Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Gogo dolls (sånn det skrives?) - Iris Goo Goo Dolls Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Extreme - More than words Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 "Nachspiel med søt jente du er glad i musikk": 1. Elliott Smith - Angeles 2. The Verve - The drugs don't work 3. Simon and Garfunkel - Overs 4. Sigur rós - Bium bium bambalam 5. Elliott Smith - Between the bars 6. Velvet underground - Pale blue eyes 7. Death cab for cutie - Transatlanticism 8. Kings of convenience - Gold in the air of summer 9. Anbjørg Lien - Felefeber 10. The Beatles - Long long long 11. Mazzy star - Fade into you 12. Elliott Smith - Say yes Tatt litt på sparket, tror jeg skal sette meg ned å mekke en totalt gjennomført tape/cd. Kan være nyttig å ha... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Litt ekstra til denne listen. Jeg har nettopp fått det nye Antony and the Johnsons albumet (I am a bird now). Et fabelaktig album! Derifra er det spesielt en sang som kanskje kan være interessant. Hope There's Someone (spor nr 1). Det er flere andre potensielle flotte sanger på den også, men disse kan kanskje bli i overkant bøgete for noen. (det hadde ikke plagd meg om den platen hadde blitt satt på når jeg var sammen med en dame, men så er jeg kanskje litt spesiell også da). Edit: Mener det skal være mulig å få laste ned Hope There's Someone fra labelen deres, Secretly Canadian. Etter å ha lett litt på siden deres fant jeg ut at den kan lastes ned fra her. Det er bare et klipp på litt over ett minutt, men det kan kanskje hjelpe deg for å finne ut om dette er noe du har lyst å høre mer på. Endret 15. mai 2005 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 ... 11. Mazzy star - Fade into you ... TAKKER! Herlig! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ... 11. Mazzy star - Fade into you ... TAKKER! Herlig! Ja det er en deilig vise. Prøv å få fatt i alle tre platene til Mazzy Star, og gjerne også Hope Sandoval and the Warm inventiones (syngedamen i Mazzy Star) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Linkin Park - My December (kanskje ikke så romantisk men utrolig fin!) Keane - Bedshaped Dream Theater - The Spirit Carries On Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) dobbel Endret 16. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ronan Keeting-Tomorrow never comes Robbie Williams-Angels Sanger av Dido Red Hot Chilli Peppers U2-Beautiful Day U2-With or Without You Paul McCartney-Yesterday(trur det finnes mange versjoner av den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå