Landeplagen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Rart det der! :!: Kanskje de ikke vises i kameraer liksom! Nei det er sikkert psyken til folkene. De VIL tro på spøkelser. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Noen som vet om dette er såkalte "orbs" ? Sjekka linsa og den var speilblank, og rundingene dukket bare opp i blandt. Dette er hos en kamerat, huset er bygd oppå en gammel grunnmur der et gammelt hus ble revet for lenge siden. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Noen som vet om dette er såkalte "orbs" ? Sjekka linsa og den var speilblank, og rundingene dukket bare opp i blandt. Dette er hos en kamerat, huset er bygd oppå en gammel grunnmur der et gammelt hus ble revet for lenge siden. 6611489[/snapback] Det er støv Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 En gang da jeg var på hytten ( som er over 100 år gammel ) skulle jeg inn på kjøkkenet for å hente meg mat. Det var litt sent på kvelden og det var mørk ute. Jeg er litt paranoid av og til og kom plutselig til å tenke på åndenes makt. Helt plutselig slukket lyset på kjøkkenet seg av seg selv! JEg ble skikkelig redd, og når jeg skrudde av og på lysbryteren funket det fint.. Har også opplevd at jeg har hørt plystring i huset når jeg er alene hjemme Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Nei, aldri. sikker på at det ikke bare er inni hodet ditt det plystrer? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tror ikke på overnaturlige ting som gud og spøkelser holder meg til fakta. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tror ikke på overnaturlige ting som gud og spøkelser holder meg til fakta. 6790405[/snapback] Det gjør du lurt i!! Lenke til kommentar
TWA Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/article320475.ece det er fra hjemstedet mitt. jeg har dog ikke hørt noe mer om de fant ut av noe... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 nei det er bare sludder og noeffekjoettsylindervev det med spooks Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 eg tror på spøkelser av den enkle grunn at eg tror ikkje min mor, min tante, tanten til min mor og min onkel, min mormor, og min stefar lyger til meg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noen som vet om dette er såkalte "orbs" ? Sjekka linsa og den var speilblank, og rundingene dukket bare opp i blandt. Dette er hos en kamerat, huset er bygd oppå en gammel grunnmur der et gammelt hus ble revet for lenge siden. 6611489[/snapback] såååh vi kan konkludere med at vi ikke skal bygge hus? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 www.paranormal.no der er det bra med info om spøkelser og slikt... Selv er jeg ikke 100% sikker, men jeg har da trudd at jeg har sett det... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Synes det er latterlig at flere av dere direkte avfeier muligheten for at det finnes spøkelser og andre "overnaturlige" ting. Jeg har personlig ikke sett noe, men jeg tror på de som sier at de har det, ettersom jeg ikke har noen erfaring som er for eller imot at spøkelser eksisterer. Fint at du startet denne tråden, får tankene til å gå litt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Trudde på sånt når jeg v ar mindre, var litt paranoid da jeg,(Trudde altid det var noe unaturlig som fulgte etter meg) men har gått over det greine der.. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg tror litt på det og jeg er redd for det også Vet ikke hvorfor da....det som er litt merkelig er at når jeg ser på skjermen så rører musepekern seg, men musa står dønn stille, det er kanskje fordi jeg har trådløs mus, ikke vet jeg. Litt Off-Topic: Naboen har garantert et spøkelse i huset sitt. Det heter Gunnar. Det vet han fordi når han synger "Gunnar er homo" gnistrer det i pc'en hans og han har stått face 2 face med han når han åpna døra til stua. Da sto Gunnar der rett forran trynet på'n. On-Topic igjen: Når jeg leste første innlegget gikk det kaldt nedover ryggen på meg og det gjør det nå også + at det er helt stum mørkt i rommet gjør det ikke bedre Ja, jeg har opplevd noe merklig i huset vårt. Søstra mi døde for 9 år sia og jeg er sikker på at ho driver å gjør et ellet annet tullball i huset, for noen ganger når jeg legger ting på senga, sofaen, bordet, wathever, er det et annet sted når jeg snur meg Og når jeg står opp morran slår jeg alltid på The Voice for å komme i godt humør. Stikker på do, kommer tilbake til stua og der står TV Norge på Det er litt creepy Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja, jeg tror desverre på det overnaturlige, og jeg er altfor paranoid Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Nei, jeg tror ikke på noe slikt fordi jeg aldri har opplevd noe mystisk som tilsier at det finnes rare ting der ute. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 I SEE DEAD PEOPLE! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 tror ikke på dem, har dem heller ikke i huset. Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg ser helt klart konturene av ett eller annet her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå