Den Røde Tsar Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det er forskjell på vandøde/gjenferd og på ånder/rare ting, tror definitivt ikke på vandøde. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Synes at det er litt rart det med spøkelser... Helt plutselig er rommet mitt rotete og møkkete, og det skjer som regel i løpet av et døgn etter jeg har ryddet. Men spøk til side: Nei, jeg tror ikke på spøkelser og jeg sluttet å tro på det da jeg var 3 år, men det betyr ikke at det ikke finnes for det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 har spøkelse på rommet mitt jeg...som sagt før, det sitter ved fotenden og blåser eller gjør noe magisk så føttenen mine er kalde konstant Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Skummelt altså! Jeg tror det spøkelset du sikter til heter: For kort dyne! Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har et spøkelse eg og loftdøra over sengen (liten luke i veggen) åpner og lukker seg av seg selv. Har ikke noe med svak magnet å gjøre i hvertfall Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 har spøkelse på rommet mitt jeg...som sagt før, det sitter ved fotenden og blåser eller gjør noe magisk så føttenen mine er kalde konstant Altså. Du har ikke tenkt over at du har dårlig blodomløp i føtta? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Har også spøkelser som drikker opp baren våres Endret 17. mars 2005 av Håvi Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg tror litt på spøkelser. Kjenner mange som har vært i kontakt med eller vært i hus det spøker. Håvi: Hva mente du med det? Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er det ikke mulig for nerdene å holde seg noenlunde saklige i denne tråden? Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er det forbudt for nerder å tro på spøkelser? Jeg har ALDRI vært borti en nerd som tror på spøkelser. Mener du sånne smarte nerder som Martin eller sånne dumme som Ralphy på the simpsons? Smarte: Fordi de vet at det strider mot naturens sunne fornuft! Dumme: Regner med de tror på spøkelser... Jeg er nok førstenevnte! Hvorfor strider det mot naturens "fornuft"? Innbiller du deg at du er alltvitende om hva som er mellom himmel å jord? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Dette ER jo søppelkategorien, hvor forumets desidert mest usaklige tråder og poster finner sted. Så nei, det strider nok mot denne kategoriens ånd. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Dette ER jo søppelkategorien, hvor forumets desidert mest usaklige tråder og poster finner sted. Så nei, det strider nok mot denne kategoriens ånd. Kansje denne kunne bli flyttet til Politikk, Religion og Samfunn eller Annet da. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er det forbudt for nerder å tro på spøkelser? Jeg har ALDRI vært borti en nerd som tror på spøkelser. Mener du sånne smarte nerder som Martin eller sånne dumme som Ralphy på the simpsons? Smarte: Fordi de vet at det strider mot naturens sunne fornuft! Dumme: Regner med de tror på spøkelser... Jeg er nok førstenevnte! Hvorfor strider det mot naturens "fornuft"? Innbiller du deg at du er alltvitende om hva som er mellom himmel å jord? Nesh.... føler vel egentlig sånn fordi jeg har aldri møtt etv spøkelse! Denne tråden har gjort meg parnoid i å være hjemme alene foressten! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Denne tråden har gjort meg parnoid i å være hjemme alene foressten! Samme her. Eller har egentlig nesten alltid vært det Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 har spøkelse på rommet mitt jeg...som sagt før, det sitter ved fotenden og blåser eller gjør noe magisk så føttenen mine er kalde konstant Altså. Du har ikke tenkt over at du har dårlig blodomløp i føtta? nei, dyna mi er ekstra lang og blodomløpet skal være i orden!må være et spøkelse Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvorfor er det så mange som er så bastante på att noe ikke eksisterer, er dere allvitende? Det virker som om dere er så redde for det ukjente att dere må benekte noe som ikke kan defineres, noe som kan være skremmende. - D.J. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg tror ikke på spøkelser, men har ett åpent sinn. Skulle veldig gjerne overnattet alene med ett filmkamera hos plomma2. Jeg VET at kroppen/hjernen kan spille oss mennesker kraftige puss. Psykologi er fysikk, kjemiske reaksjoner. Noen som så det programmet på TV2 om hvordan lavfrekvente "bølger" kan få oss til å sanse feil. Eks ett anlegg 3km vekke fra ditt eget hus, sender ut kraftige bølger, og om du står i den rette posisjonen, rette plassen osv. vil bølgene treffe deg slik at du eks. ser noe svart i sidesynet, eller rett foran deg for den del. Det samme kan få ting i bevegelse. Det å se noe slikt foran seg som plomma2 mener å ha gjort kan være overbevisende, men selv sitter jeg her og håper at jeg hadde klart å være kritisk til egne sanser/første tanker. Hva med å ta på dette greiene du ser neste gang? Det er nemlig likt hver gang. Mange mange sier de har sett spøkelser, men hadde JEG sett det, hadde jeg invistert i det som måtte til av kamerautstyr rundt i hele huset og utenfor. Det er snakk om at jeg kunne tjent fett på det. Så mange som "har" gjevnlig besøk av "spøkelser", litt rart da at INGEN har skikkelige opptak hendelsene. Og om han duden virkelig kunne få vinduer til å slå, og stemmen sin til å høres nede i gangen, så hadde han vel stappet ett slik hus med folk han kjenner / intresserte som meg selv. Å ha en 30-40 vitner på noe slikt hadde nok hjulpet på overbevisningen. Lenke til kommentar
sinna taggen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 hei"!!! spøkelser finnes ikke!! og hva kan de gjøre oss? jeg vil gjerne få svar på det!! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Sinna taggen: helt riktig genesis: takk for infoen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå