Dragon Hunter Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvis man ser et spøkelse er det ganske enkelt bare innbilning. Alt annet strider mot sunn fornuft. Du er så bastant og allikevel kristen? Et paradoks for meg. Hvis jeg hadde sett og følt et spøkelse på nært hold (uten å være beruset på et eller annet) hadde jeg selvfølgelig trodd på spøkelser. For meg er spøkelser like virkelig som Jason og Freddie Krueger, de hadde jeg også trodd på hvis jeg så dem uten å være beruset... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Superseven: Hørt om noe kalt 'The Holy Ghost'....? Endret 15. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Casper er et levende bevist på at spøkelser finnes..... Casper er gjenferdet til Richie Rich... Forøvrig: Det finnes ikke spøkelser. Åssen kan du være så sikker? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Casper er et levende bevist på at spøkelser finnes..... Casper er gjenferdet til Richie Rich... Forøvrig: Det finnes ikke spøkelser. Åssen kan du være så sikker? Er 99% sikker, jeg kan m.a.o påstå at det ikke finnes spøkelser. Har selv vært i en gruve som visst nok er hjemsøkt. Jeg så ingenting (det var jævla mørkt), men jeg merket heller ingen ting. Man kan ikke være 100% sikker på at en svær asteroide ikke knuser jorden i morgen, men siden det er lite sannsynlig kan man gå ut i fra at det ikke skjer. Har respekt for at folk tror på spøkelser, men selv har jeg aldri sett dem utenfor TV'en eller PC'en. Endret 15. mars 2005 av superseven Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Huset til bestemora mi (som forresten døde for 2 år siden- rest in peace ) er passelig hjemsøkt, om man kan kalle det det. Huset er bygd ut av en gammel hytte ganske midt på Tromsøya, og det er den gamle delen av huset. Resten blei oppført på 50-tallet. Da bestefaren min en gang på 70-tallet plasserte en båndopptaker i denne gamle delen over natta fikk alle seg et sjokk da de hørte på det- de hørte stemmer som sa uforklarlige ting, og noe var vel tysk synes jeg å huske. Bestemorra mi har sett en mørk skikkelse (nei, ikke en afrikaner o.l) sitte på gjerdet, for så å bli borte rett etterpå. Tanta mi blei røska i skuldra av "ingenting", og det har skjedd masse mer. De siste hendelsene skjedde da bestemora mi fikk slag, og måtte legges inn på sykehuset. Da begynte det å skje masse rare ting i huset, og morra mi mener at det er bestafaren min som var urolig siden bestemora mi var på sykehus. Klær blei flytta på, gamle dokumentmapper ble lagt rundt om kring og en stol stod plutselig utfor ei dør, slik at den nesten blinde tanta mi snubla i den. Da ropte morra mi "Nu må du ta å gi dæ!", men jeg tror ikke det stoppa. Jeg har selv hørt skritt og skap som har blitt åpna, og var livredd for huset når jeg var liten. Tar forbehold for skrivespøkelser Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Lurer på om spøkelser er gode i cs Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Topic: nei og dermed nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Her var det mange som trudde på spøkelser ja... Det må jo finnes noe, ikke bare mennesker og dyr som lever på en av mange planeter. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Lurer på om spøkelser er gode i cs De har sikkert Syke reflekser Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Bestemorra mi har sett en mørk skikkelse (nei, ikke en afrikaner o.l) sitte på gjerdet, for så å bli borte rett etterpå. Herregud som jeg lo. Vært en lang dag så langt. Dårlig humor. :/ Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hallo!! få det inn i nøtta spøkelser er ikke farlige!!! de bare skremmer oss for at det er så mange rare spøkelsehistorier!! trur du på nissen eller tannfeen da? de er jo ingen redde for!! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hallo!! få det inn i nøtta spøkelser er ikke farlige!!! de bare skremmer oss for at det er så mange rare spøkelsehistorier!! trur du på nissen eller tannfeen da? de er jo ingen redde for!! Har du sett filmen "Hevnen i darkness falls"? etter at jeg så den ble jeg redd for tannfeen...er glad for at jeg har mistet de tennene jeg skal miste Jeg tror på spøkelser og har veldig lyst til og sove i ett hjemsøkt hus for og oppleve det uforklarelige...har dessverre ingen der hvor jeg bor Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) hallo!! få det inn i nøtta spøkelser er ikke farlige!!! de bare skremmer oss for at det er så mange rare spøkelsehistorier!! trur du på nissen eller tannfeen da? de er jo ingen redde for!! Det kan jo ha litt med at man forbinder spøkelser sånn bittelitegrann med satan og/eller helvetet. Og den eneste nissen man skal være redd for "de' e skumlenissen!" Zed: Bare kom til namsos å sov over oppe på loftet til sykehusbarnehagen du! Det var et gamle hjem en der og mange har dødd der. Eller så kan du bare oppsøke nermest mausoleum! Endret 16. mars 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Casper er et levende bevist på at spøkelser finnes..... Casper er gjenferdet til Richie Rich... Forøvrig: Det finnes ikke spøkelser. Åssen kan du være så sikker? Er 99% sikker, jeg kan m.a.o påstå at det ikke finnes spøkelser. Har selv vært i en gruve som visst nok er hjemsøkt. Jeg så ingenting (det var jævla mørkt), men jeg merket heller ingen ting. Man kan ikke være 100% sikker på at en svær asteroide ikke knuser jorden i morgen, men siden det er lite sannsynlig kan man gå ut i fra at det ikke skjer. Har respekt for at folk tror på spøkelser, men selv har jeg aldri sett dem utenfor TV'en eller PC'en. Jeg har aldri sett Georg w bush, jeg tror heller ikke han eksisterer. Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er det forbudt for nerder å tro på spøkelser? Jeg har ALDRI vært borti en nerd som tror på spøkelser. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 ikke kom og si at spøkelser ikke er farlige. har dere aldri spilt pacman der spøkelsene kommer å tar knekken på deg? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er det forbudt for nerder å tro på spøkelser? Jeg har ALDRI vært borti en nerd som tror på spøkelser. Mener du sånne smarte nerder som Martin eller sånne dumme som Ralphy på the simpsons? Smarte: Fordi de vet at det strider mot naturens sunne fornuft! Dumme: Regner med de tror på spøkelser... Jeg er nok førstenevnte! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hallo!! få det inn i nøtta spøkelser er ikke farlige!!! de bare skremmer oss for at det er så mange rare spøkelsehistorier!! trur du på nissen eller tannfeen da? de er jo ingen redde for!! Har du sett filmen "Hevnen i darkness falls"? Har sett den. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg tror at vi lever som spøkelser når vi dør - ergo; jeg blir et spøkelse selv en gang, tror jeg. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg vet ikke om det finnes spøkelser, men det finnes nok ting der "ute" som vi ikke vet om. Kan jo begynne å lure her i huset av og til. Av og til bare begynner det å knekke i trappen vår, uten at noen går det selfølgelig. Og hos pappa smeller det borti ett skap av og til. Det er foresten ett Cognac skap, hvor han har en del fine Cognacker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå