Solid Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Ikke si sånt. Får sitere ''The Holy Grail'' I wetted myself Edit. I did it again Endret 15. mars 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nei, jeg tror ikke på slikt overtroisk idioti. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nei, jeg tror ikke på slikt overtroisk idioti. Så fint da, welcome to the club. For det meste tror jeg det bare ting dere innbiller dere fordi dere mener at dere har sett noe en gang, så blir dere redd når dere er hjemmealene så ser dere ting som ikke er der! Logisk forklaring egentlig! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nei, jeg tror ikke på slikt overtroisk idioti. Sier du bare helt til den dagen et spøkelse med kjempetiss kommer og dasker deg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nei, jeg tror ikke på slikt overtroisk idioti. Sier du bare helt til den dagen et spøkelse med kjempetiss kommer og dasker deg. :!: Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) ok la oss si at det fines spøkelser da( som jeg ikke trur at det gjør.) for det første hva skal de gjøre oss og for det andre SPØKELSER FINNES IKKE!!!!!!!!!! Endret 15. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tror ikke på dem, men har hatt noen små skremmende uoppklarte episoder, ja! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 ok la oss si at det fines spøkelser da( som jeg ikke trur at det gjør.) for det første hva skal de gjøre oss og for det andre SPØKELSER FINNES IKKE!!!!!!!!!! Riktig, spøkelser finnes ikke og teoretisk sett kan de ikke gjøre oss noe. Hvis de kan gå gjennom vegger, kan ikke skade mennesker. (Med mindre de har übertelepatiske evner!) Uansett så er vi redde for spøkelser, fordi de er ukjent for oss, vi vet ikke hva de kan gjøre. Det der med gå gjennom vegger er bare en menneskelig teori, derfor kan det hende at de ikke er så anderledes fra mennesker (med mindre de er små laken som flyr rundt med lommelykt under dyna, bortsett fra at de er døde. Ps: To spøkelser giftet seg, 9 måneder senere fikk de et lommetørkle! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Hvis man ser et spøkelse er det ganske enkelt bare innbilning. Alt annet strider mot sunn fornuft. Personlig synest jeg at man bør slutte å tro på spøkelser samtidig som man slutter å tro på Julenissen. Endret 15. mars 2005 av superseven Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ingenting å le av, det kan eksistere en eller flere dimensjoner vi ikke er klar over.... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvis man ser et spøkelse er det ganske enkelt bare innbilning. Alt annet strider mot sunn fornuft. Du er så bastant og allikevel kristen? Et paradoks for meg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvis man ser et spøkelse er det ganske enkelt bare innbilning. Alt annet strider mot sunn fornuft. Personlig synest jeg at man bør slutte å tro på spøkelser samtidig som man slutter å tro på Julenissen. Det er lettere å bli kvitt troen om julenissen, fordi pappa er bak det skrukkete, gamle anskiktet. Derimot spøkelser er skumle og derfor er de vanskeligere glemme dem. De er der alltid så lenge du er under 15-16 år. Sad but true! Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 SPØKELSER FINNES IKKE!!!!!!!!!! Joda. 4,7% spøkelse i pils Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 SPØKELSER FINNES IKKE!!!!!!!!!! Joda. 4,7% spøkelse i pils Godt poeng! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg kjenner en som kan drive ut spøkelser eller hva man nå kan kalle det.. hvis han blir skikkelig sur så kan vinduene slås opp og det kommer stemmer nedi gangen som er tankene hans... veldig creepy Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg kjenner en som kan drive ut spøkelser eller hva man nå kan kalle det.. hvis han blir skikkelig sur så kan vinduene slås opp og det kommer stemmer nedi gangen som er tankene hans... veldig creepy Fått for mye sprit?? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 .. Det der velger jeg og ikke tro på .. men er det sant er det VELDIG creepy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 jeg kan ikke si at det er 100 % sant siden jeg har vel alldri sett det med egene øyne. men jeg har sett på web kamera at han lager regnbue farger på henda :S Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Fikk meg en god latter av denne tråden også da. :!: Seriøst, jeg har hatt uoppklarte episoder selv, men spøkelser tror jeg ikke på, selv om jeg er litt paranoid av og til. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvor er Pycno når vi trenger han? Han har en del finurlige tanker og meninger rundt dette, spesielt noe om hvorfor vi ikke skal avvise at spøkelser finner (mener jeg å huske). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå